harmoni Skrevet 9. mars 2003 #1 Del Skrevet 9. mars 2003 skal vi fortelle dem alt eller holder noe tilbake i oss? gjør den livet mer spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 9. mars 2003 #2 Del Skrevet 9. mars 2003 Vi har alle behov for et visst monn av hemmeligheter, tror jeg. Spørsmålet "hva tenker du på?" er nokså slitsomt, av og til..... :D Spesielt hvis man tenker på kjedelige ting..... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 9. mars 2003 #3 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg synes det kommer veldig an på forholdet man er i. Selv er jeg ikke blant dem som bare bretter ut livet mitt og forteller ALT med en gang jeg blir sammen med noen. Synes det er veldig skummelt :o . Helt til jeg traff drømmeprinsen som jeg er sammen med nå :D . Det er vel ikke mye han ikke vet om meg, han er det veldig lett å fortelle det meste til. Men selv ham forteller jeg ikke absolutt alt, det er en del småting jeg ikke forteller. Jeg forteller feks ikke så mye om tidligere forhold. Ja, han vet hvem jeg har vært sammen med før - men å fortelle mye om detaljer i tidligere forhold ser jeg ikke helt poenget i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2003 #4 Del Skrevet 9. mars 2003 ALLE har vi hemmeligheter for våre partnere, enten vi innrømmer det eller ikke! Noen skjuler store ting, andre skjuler mindre........................ Bare ikke vær naiv, tro ikke du vet alt som er verdt å vite om din partner. Men er det egentlig nødvendig? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. mars 2003 #5 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har masse små hemmeligheter jeg (KG f.eks.). Er helt avhengig av å ha ting som er BARE mitt. Sambo er ikke like gjerrig da. Han forteller alt der og da. Synes at det er litt slitsomt til tider, så jeg kunne absolutt tenkt meg at han kunne holde enkelte ting for seg selv. Men store hemmeligheter har vi ikke. Hvis det er noe som angår begge eller hvis en av oss får litt større problemer, så forteller vi det begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 9. mars 2003 #6 Del Skrevet 9. mars 2003 Min samboer og jeg tilstreber åpenhet og ærlighet i vårt forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2003 #7 Del Skrevet 9. mars 2003 Verden vil bedras! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 9. mars 2003 #8 Del Skrevet 9. mars 2003 stå aldri foran presten med brudekjolen på og vit at du har en hemelighet som ville gjort at den du skal gifte deg med vil bli såret, det er noe jeg lærte av min gammle frøken... alle har hemeligheter og vite løgner , men ikke ha noen som kan skade forholde om den andre plutselig finner det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 10. mars 2003 #9 Del Skrevet 10. mars 2003 Men: Prøv å la være å stille spørsmålet "Hva tenker du på?" så ofte, jenter. Det er helt FORFERDELIG! :D Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2003 #10 Del Skrevet 10. mars 2003 jeg hadde en hemmlighet.. til ca 1 år ut i forholdet.. jeg var sååå redd for å fortelle om det.. var så redd for at han skulle se på meg med avsky og gå sin veg.. og så bare tok han meg inn i armene sine og sa "stakar liten, har du båret på dette helt alene hele tiden" så etter det har jeg ikke holdt noe hemmelig for han... forteller jo ikke om ALT; men holder heller ingenting bevist skjult for han.. skjønner forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. mars 2003 #11 Del Skrevet 10. mars 2003 Men: Prøv å la være å stille spørsmålet "Hva tenker du på?" så ofte, jenter. Det er helt FORFERDELIG! :D Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2003 #12 Del Skrevet 10. mars 2003 Men: Prøv å la være å stille spørsmålet "Hva tenker du på?" så ofte, jenter. Det er helt FORFERDELIG! :D Milo Da en mann sa dette til meg falt jeg for han.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 10. mars 2003 #13 Del Skrevet 10. mars 2003 Mmm! Har også vært borti et par menn som har spurt; Hva tenker du på? UTROLIG sjarmerende trekk hos en mann!!! Men, altså, hemmeligheter.....Når jeg hører noe si at de bretter ut sjela si for partneren, og har ingen hemmeligheter for hverandre....DET skurrer...virker lite troverdig, idealistisk men uærlig, for å si d sånn...mer uærlig enn alle de som innrømmer at de har hemmeligheter, som jeg ser på som en menneskerett, både i et forhold og ellers i livet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 10. mars 2003 #14 Del Skrevet 10. mars 2003 Ser ingen grunn til å holde noe som har med meg og mitt liv å gjøre hemmelig for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. mars 2003 #15 Del Skrevet 10. mars 2003 Noe er bare mitt. Ikke fordi det er hemmelig, men fordi det er mitt. Det er nok ting jeg ikke har fortalt, men ikke ting jeg skjuler. Spør han, så skal han få vite. Det er ting jeg ikke vet om ham, fordi jeg ikke spør, men ikke ting han prøver å skjule. Jeg har fx aldri spurt om antall partnere eller hva slags sexliv han hadde med den eller den. Det betyr ingen ting for meg. Å være sin egen person med noe som er bare ditt, har ingenting med manglende åpenhet i et forhold å gjøre. Alt har ikke noe i forholdet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 10. mars 2003 #16 Del Skrevet 10. mars 2003 Det kommer helt an på hvilke hemmeligheter det er. Noen små uskyldige hemmeligheter som er irrelevante for forholdets ve og vel har de fleste, tror jeg. Ting som partneren kanskje ikke hadde hatt så særlig stor interesse av å vite om likevel. Men å holde store mørke ting hemmelig, som kunne påvirket forholdet på en negativ måte, det synes jeg ikke noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. mars 2003 #17 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har ikke tro på å fortelle menn alt iallfall... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 10. mars 2003 #18 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg tror det er viktig og ikke være som en åpen bok for hverandre, man må jo bevare noe av spenninga i forholdet. Synes det er spennende at man kan overraske hverandre litt, ikke være 100% forutsigbare overfor hverandre. Så kjedelig da! Det er ting jeg har gjort før jeg traff ham som jeg ikke tror han er så overbegeistret for å vite om, ikke alvorlige ting, men ting som er passé for meg. Jeg spiller ikke skuespill for ham, jeg er den jeg utgir meg for å være, men jeg vil ikke at vi skal utlevere oss grenseløst for hverandre. Kunne aldri tenkt meg og spurt hvor mange sexpartnere han har hatt etc. det blir å invadere ham totalt. Både han og jeg er veldig private personer, på det viset at vi trenger et stort rom rundt oss begge to. Ikke alle tanker jeg deler med ham, men jeg deler det ikke med noen andre heller. Hvis ting røyner på, er jeg ikke i tvil om at det er han jeg ville henvendt meg til, vi er hverandres beste venner og ingen kjenner meg bedre enn ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 10. mars 2003 #19 Del Skrevet 10. mars 2003 Alle har behov for litt "privatliv". Dette synes jeg ogaå gjelder ovenfor partneren min-og det er selvfølgelig gjensidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 10. mars 2003 #20 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har heller ingen tro på å holde ting hemmelig for ham. Det er selvfølgelig ikke alt jeg forteller uoppfordret, men spør han så får han svar. Ting som kan påvirke/ødelegge forholdet er det imidlertid en selvfølge at vi snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå