Gå til innhold

Forlover og toastmaster

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kan h*n som er forlover også være toastmaster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke..

Det tror jeg ville blitt veldig stress for den personen det gjaldt. Både forlover og toastmaster har flere oppgaver, jeg hadde ihvertfall aldri i livet orket å være begge deler. Det er jo meningen at den personen også skal kose seg :-)

Gjest Pesto
Skrevet
Nei, det synes jeg ikke..

Det tror jeg ville blitt veldig stress for den personen det gjaldt. Både forlover og toastmaster har flere oppgaver, jeg hadde ihvertfall aldri i livet orket å være begge deler. Det er jo meningen at den personen også skal kose seg :-)

Hei, jeg var i et bryllup hvor forloveren til mannen var toastmaster og det gikk veldig greit. Men har var en kar som hadde full kontroll og elsket jobben han hadde fått. Mannens forlover er vel kanskje ikke så belastet med oppgaver den dagen, utenom tale da.. ja det er vel kanskje en del. Kanskje høre med forloveren selv om hva personen mener om saken?

Skrevet
Kan h*n som er forlover også være toastmaster?

Det kan ikke være noe i veien for det, så lenge personen selv syns det er OK med begge oppgavene.

Skrevet

Det er vel greit at personen er begge deler hvis h*n selv synes det er greit ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Vedkommende som vi tenkte ut til den oppgaven, hadde klart begge oppgavene. H*n er veldig dyktig.

Skrevet

Hvis vedkommende er god til å organisere ting og liker å ha mange oppgaver, så kan det ikke være noe i veien for det. Spør om h*n har lyst da vel :) H*n kan jo bare si nei hvis h*n ikke vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...