Gjest Elastica Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har kjøpt en søt sort kjole med litt blonder på kanten nederst fra InWear, som jeg skal ha på fest på lørdag. Det store spørsmålet er dermed: Skal jeg ta gullsandalene og gullvesken eller sko og veske i sølv. Egentlig trives jeg best i sølv, men gullsettet er så fint... Hva er finest til sort?
Bex Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Begge deler er veldig fint til svart. Jeg bruker gull, for det kler jeg best (er mørk blond), men det er også lekkert med sølv. Jeg tror det blir hipp som happ hva du velger, ta det du liker best, du! Du er heldig som har to fine sett å velge mellom... Jeg vil også ha!
Gjest Frk Åberg Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Jeg syns begge deler passer like godt til svart. Er det noe som passer bedre sammen i stilen?
JallaJalla Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Ta det som kler deg best og du føler deg mest vel i!
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Jeg er enig med de andre over her, begge deler passer til sort. Synes kanskje sølv er litt "freshere" til enn gull da? Ta det du synes passer best til deg. Jeg kler matt sølv mye bedre enn gull, så stort sett bruker jeg mest av det Ha det gøy på fest da!
Gjest Elastica Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg er enig med de andre over her, begge deler passer til sort. Synes kanskje sølv er litt "freshere" til enn gull da? Ta det du synes passer best til deg. Jeg kler matt sølv mye bedre enn gull, så stort sett bruker jeg mest av det Ha det gøy på fest da! Takk, gjest Det blir nok sølv. Magefølelsen sier det. Det er bra avgjørelsene man av og til må ta, er alvorlige og krever gjennomtenkte løsninger. Endret 31. mai 2007 av Elastica
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå