Gjest Tippsi Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jeg kjøpte meg et par hvite ballerinas på Bianco i dag, men er usikker på om jeg skal beholde dem. Var i utgangspunktet på utkikk etter et par helt lyse sko, uten at de skulle være kritthvite. Det var imidlertid vanskelig å finne De jeg endte med å kjøpe på Bianco er ganske så hvite, ja. Passer hvite ballerinas til mørke drainpipes? For det er vel blant annet det jeg kommer til å bruke dem til. Synes noen ganger det blir altfor hvitt med hvite sko til mørk bukse. Men det oppveies kanskje av noe hvitt på overkroppen, for eksempel en hvit topp eller hvit singlet under genseren? (Det er forøvrig nummer tre fra venstre på øverste rad på side 7, www.bianco.no)
Gjest Elastica Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 I utgangspunktet syns jeg helt hvite sko er litt harry, iallefall trives jeg ikke noe særlig med det selv. Jeg foretrekker off-white, diskret gull eller sølv, eller champagne.
Gjest Tweek Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Jeg finner bare høye kilesko med tre hæl og leopardstoff da jeg leta etter skoen din.. Men jeg syntes ikke det er galt med hvite sko
Bex Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Jeg synes det er lekkert med hvite sko om sommeren. Men de må jo selvsagt være fine. Kan kanskje være litt hardt med hvite sko til mørke jeans, men du skal vel ikke bruke det i hele sommer? Jeg bruker hvite sko til lyse jeans, og det synes jeg er veldig fint.
linky Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Hvite sko er lekkert om sommeren. Jeg kjøpte meg også hvite ballerinas i går, og de er jeg bare så fornøyd meg. Syns også at de passer til det meste.
Catzy Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Jeg synes hvite ballerinas høres helt fint ut. Du kan evt. brette opp buksebena litt, slik at du ser føttene mellom skoene og buksen. Og det vil nok se best ut hvis du har noe hvitt på overkroppen.
trulta_ Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har også kjøpt meg hvite ballerinas, og da skjønner du vel hva jeg mener
Amadea Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Hvite ballerinas er fint, ogsaa til mörk olabukse.
zymelin Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 Jeg synes de var fine jeg! Har forresten de samme skoene i svart så... Hvitt er fint nå om sommeren, og tar du igjen med hvitt f.eks i singlet eller belte tror jeg det blir riktig så fint!
Gjest Tippsi Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 Takk for svar! Da ser det ut som om jeg beholder dem gitt...
Gjest Tanita Skrevet 3. juni 2007 #13 Skrevet 3. juni 2007 Er selv på utkikk etter hvite sommersko/sandaler/ballerinas. Jeg syns det er fint om sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå