Gjest Frysepulver Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Aldri hørt om de, og jeg har jobbet og vært en del av bransjen. Hva slags dj-er er det?
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 DJ booking Norge de het visst Dj booking Norge, ikke kun Dj Norge. Noen som vet da kanskje?
Kath Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 DJ booking Norge de het visst Dj booking Norge, ikke kun Dj Norge. Noen som vet da kanskje? Vi skal bruke disse 21. juli! Er veldig fornøyd med servicen til nå! De hadde til og med spilt på Refsnes tidligere. Vi hørte med Refsnes om hvordan erfaringen med disse var og de kunne anbefale de på det sterkeste! Vår DJ kommer å rigger opp, vi har valgt kun musikk, da vi ikke ser hensikten med lys. Han er vår i 5 timer og det koster oss 4.700,- Det som er kjekt med å bruke et slikt fima, fremfor et enkeltforetak er jo at skulle DJ'en vår bli syk, stiller de opp med en annen! Kath
ija Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Vi skal bruke disse 21. juli! Er veldig fornøyd med servicen til nå! De hadde til og med spilt på Refsnes tidligere. Vi hørte med Refsnes om hvordan erfaringen med disse var og de kunne anbefale de på det sterkeste! Vår DJ kommer å rigger opp, vi har valgt kun musikk, da vi ikke ser hensikten med lys. Han er vår i 5 timer og det koster oss 4.700,- Det som er kjekt med å bruke et slikt fima, fremfor et enkeltforetak er jo at skulle DJ'en vår bli syk, stiller de opp med en annen! Kath Vi skal også bruke noen fra DJ Bookiging norge i vårt bryllup den 28.07, vi er også kjempe fornøyd med servicen så langt. Hvis man ser på hjemmesiden dere så har de veldig gode referanser.
nygarda Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Vi skal også bruke dem, og de virker veldig flinke og seriøse. Nå vet jeg jo ikke hvordan det blir på selve dagen , men jeg er ikke bekymret!
Frey Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Hvis man ser på hjemmesiden dere så har de veldig gode referanser. Litt OT, men man legger jo uansett ikke dårlige referanser ut på hjemmesiden
Gjest ts Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 Litt OT, men man legger jo uansett ikke dårlige referanser ut på hjemmesiden Akkurat det jeg tenkte og derfor jeg startet tråden i håp om å få noen synspunkter på hvordan de virkelig er....
~Minni~ Skrevet 10. juni 2007 #10 Skrevet 10. juni 2007 Dere som skal bruke DJ Booking Norge; Hvordan velger dere musikken som skal spilles? Er det DJen som kommer med forslag til en type musikk og så vet dere ikke akkurat hvilke sanger som spilles eller bestemmer dere selv (mer eller mindre detaljert) hva DJen skal spille? Kan dere f.eks. gi han sanger dere vil at han skal spille hvis han ikke har dem?
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 Ser at dere som skulle bruke disse i bryllupene deres nå er gift så da tar jeg opp igjen denne tråden og håper dere kan fortelle meg om dere var fornøyd med DJ'en dere valgte?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Kan også anbefale ardee event. Hvor holder de til?
t-schnuppa Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 Hvor holder de til? Østlandet. Han som driver d bor i Ski. Seher
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2007 #15 Skrevet 26. august 2007 Noen av dere som brukte dem som vil dele deres erfaringer? Lurer veldig på om vi skal brulke dem....
~Minni~ Skrevet 20. september 2007 #16 Skrevet 20. september 2007 Jeg prøver å dra opp igjen denne jeg også for å se om dere som har brukt dem kan si om dere er fornøyd eller ikke. I likhet med gjest over lurer jeg veldig på om vi skal bruke disse eller noen andre. Hadde jo vært greit med noen tilbakemeldinger på hvordan det fungerte. Håper å høre fra noen...
ija Skrevet 20. september 2007 #17 Skrevet 20. september 2007 Jeg prøver å dra opp igjen denne jeg også for å se om dere som har brukt dem kan si om dere er fornøyd eller ikke. I likhet med gjest over lurer jeg veldig på om vi skal bruke disse eller noen andre. Hadde jo vært greit med noen tilbakemeldinger på hvordan det fungerte. Håper å høre fra noen... Vi brukte som nevnt tidligere i denne tråden DJ booking Norge. Vi var veldig fornøyd. Fikk bestemme musikken selv, og DJ hadde mange gode forslag også. Jeg anbefaler de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå