Gjest *Magica* Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jeg blir sprø! Er i Dance Master mode og skjønner ikke bæret av den ene utfordringen. Sangen er "My my my", og man skal tråkke på "directional buttons", men ikke når det er piler. Får bare "bad" og nesten ikke poeng (må ha hundre for å komme videre). Noen som vet hva som er poenget?
Gjest Gjest_karina_* Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Å pliiis! En stund siden jeg spillte det, men kan du ha kommet til den "banen" der du skal trykke på motsatt pil av det som vises?? Husker at det var en slik vertfall!!
Gjest Ingunn Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Jeg blir sprø! Er i Dance Master mode og skjønner ikke bæret av den ene utfordringen. Sangen er "My my my", og man skal tråkke på "directional buttons", men ikke når det er piler. Får bare "bad" og nesten ikke poeng (må ha hundre for å komme videre). Noen som vet hva som er poenget? Jeg har samme problemet. Jeg surfet og fant følgende svar You have to miss a lot of steps, and not score higher than a Boo or Miss on any step. score any higher than that and you fail. You have to step a certain number of times (step=point) without hitting a single good step. Its dang hard, and most people end up using a controller to pass that. IIRC, there is another one in section D as well. Jeg har prøvd, og det stemmer. Og det er helvetes vanskelig å få til!! Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå