Gjest DyneTryne Skrevet 31. mai 2007 #1 Del Skrevet 31. mai 2007 Vi satt og diskuterte dette i går. Alle ved bordet hadde denne hvite regnbuen i bunnen av neglen, og jeg hadde det ikke. De mente det kom av vitaminmangel, men jeg heller jo i meg multivitaminer hver dag, jo! Vet noen her? Er kanskje neglbåndet mitt for høyt oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 31. mai 2007 #2 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg tror det at det skal være vitaminmangel bare er en myte. Hvite flekker oppstår om man skader neglen på en eller annen måte. Men den hvite buen innerst... Den har jeg, men bare på tomlene. Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #3 Del Skrevet 31. mai 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Lunula_%28anatomy%29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #4 Del Skrevet 31. mai 2007 Merkelig, jeg har alltid hatt ganske kraftige slike, men nå er de nesten borte. Tror neglebåndene er der de alltid har vært. På tærne ser jeg det ikke så godt pga at tåneglene er helt most. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 31. mai 2007 #5 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg tror det at det skal være vitaminmangel bare er en myte. Hvite flekker oppstår om man skader neglen på en eller annen måte. Men den hvite buen innerst... Den har jeg, men bare på tomlene. Merkelig. Det har jeg også, men bare på høyre tommel. Hadde det på begge før. Endret 31. mai 2007 av m@msen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 31. mai 2007 #6 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg gikk til akupunktur en gang i tiden som sa at de sa noe om energinivået i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå