Gjest -A- Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Skal til Oslo for å kikke på kjole om 3 uker. Liker best helt enkle kjoler uten så mye glitter og stas, like Rembo Styling ol. Lurer derfor på om noen kan anbefale meg en salong som har enkle kjoler, grei betjening og kjoler i små str?
~Minni~ Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Brudekjolen i Oslo (www.brudekjolen.no) fører i alle fall Rembo Styling...
kathrine79 Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Skal til Oslo for å kikke på kjole om 3 uker. Liker best helt enkle kjoler uten så mye glitter og stas, like Rembo Styling ol. Lurer derfor på om noen kan anbefale meg en salong som har enkle kjoler, grei betjening og kjoler i små str? Uniq har veldig stort og bra utvalg, og markedsfører seg med "enkle, elegante kjoler". God service også. http://www.brudestudio.no/
Gjest A Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Brudekjolen i Oslo (www.brudekjolen.no) fører i alle fall Rembo Styling... Men er det ikke den som har fått så mye pes i en annen tråd?
kathrine79 Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Men er det ikke den som har fått så mye pes i en annen tråd? Jepp! Noen er fornøyde da.... Kan ha flaks. Det er kort avstand mellom Brudekjolen, Uniq og forresten også Agape, så om servicen er dårlig kan man bare gå til en annen butikk...
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Tusen takk for tips! Men er det noen som vet om de har kjoler i små str? Har prøvd kjoler andre steder men de har ikke hatt mindre enn 38-40 og da får jeg ikke et skikkelig inntrykk av hvordan de kommer til å sitte, blir ikke det samme når halve kjolen dras bakover..
MayaM Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Hei! Vet ikke om det er et alternativ, men Kristins brudesalong i Lillestrøm har litt av hvert i kjoler, og i små str. Det er en kjapp togtur fra Oslo, ca 10 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå