Tutta24 Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Som dere ser her mottok jeg feil rens i posten, men har likevel brukt den i 2 uker nå. Kvisene bryter frem i hytt og pine, men det vet jeg er normalt i begynnelsen av nye produkter. Tørr hud har jeg også fått.. Kanskje feil rens, ja.. Uansett, de sorte prikkene er like hardbanka på plass! Så nå tenker jeg å bruke en mild rens fra Dermalogica istedet og kjøpe Facial Lotion fra MD for å få bukt på de sorte prikkene, som egentlig er det jeg sliter mest med.. Hva synes du? Og, hva koster Facial Lotion hos hudpleier? Sparer det seg egentlig å kjøpe den på internett når momsen kommer itillegg? Endret 3. juni 2007 av Tutta24
Gjest Deception Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har i hvertfall erfart at dersom pakken blir stoppet i tollen, og man må betale moms, kan man risikere at det blir like dyrt/dyrere enn hos hudpleier. MD kjøper jeg hos hudpleier, i hvertfall.
Gjest UI Tutta Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har i hvertfall erfart at dersom pakken blir stoppet i tollen, og man må betale moms, kan man risikere at det blir like dyrt/dyrere enn hos hudpleier. MD kjøper jeg hos hudpleier, i hvertfall. Hva kjøper du av MD da?
Ce'Nedra Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Jeg brukte feil type fra MD før, da fikk jeg sånn hud du beskriver. Jeg mener å huske at jeg brukte for blandingshud eller lignende på den tiden, men jeg skulle egentlig ha den for sensitiv hud. Nå bruker jeg den, og huden min begynner å bli veldig fin. Har du ingen mulighet for å klage/bytte?
Gjest Deception Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Hva kjøper du av MD da? Facial Cream, som er det samme som Facial Lotion, men med en annen konsistens (tykk og kremete, for tørre hudtyper). De koster det samme.
Gjest UI Tutta Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Jeg brukte feil type fra MD før, da fikk jeg sånn hud du beskriver. Jeg mener å huske at jeg brukte for blandingshud eller lignende på den tiden, men jeg skulle egentlig ha den for sensitiv hud. Nå bruker jeg den, og huden min begynner å bli veldig fin. Har du ingen mulighet for å klage/bytte? Nei, jeg har jo brukt den, så tror ikke det.. Surt.. Men jeg tenker ikke å bruke både rens og facial lotion fra MD, tror det blir for hardt for huden min.. Facial Cream, som er det samme som Facial Lotion, men med en annen konsistens (tykk og kremete, for tørre hudtyper). De koster det samme. Den koster rundt 4-500?
Gjest Deception Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 De fås i to størrelser, og jeg vil tippe 30 ml koster ca 400, og 6-700 for den på 60. Jeg har riktignok en annen hudtype (tynn, tørr, ingen særlig urenheter, men bruker MD fordi den gjør at huden nyttegjør seg fuktighetskremer bedre), men jeg tror det er lurt å bruke en normal rens tilpasset hudtypen (Dermalogica e.l.), og deretter Facial Lotion under en fuktighetskrem. Mer trenger man gjerne ikke, det er liten vits i å overdrive, for da blir huden bare sår og irritert.
Gjest UI Tutta Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 De fås i to størrelser, og jeg vil tippe 30 ml koster ca 400, og 6-700 for den på 60. Jeg har riktignok en annen hudtype (tynn, tørr, ingen særlig urenheter, men bruker MD fordi den gjør at huden nyttegjør seg fuktighetskremer bedre), men jeg tror det er lurt å bruke en normal rens tilpasset hudtypen (Dermalogica e.l.), og deretter Facial Lotion under en fuktighetskrem. Mer trenger man gjerne ikke, det er liten vits i å overdrive, for da blir huden bare sår og irritert. Det var det jeg tenkte å gjøre. Bruke UltraCalming Cleanser fra Dermalogica og Facial Lotion fra MD. Takk for hjelp!
Ce'Nedra Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Kan nok være lurt å bruke den ene fra MD og den andre fra et annet merke. Det er jo disse syrene som sikkert er ganske sterke for noens hud. Men tror jeg ville valgt å fortsette med rensen, og heller velge krem fra et annet merke. Rensen gjør underverker etter hvert Lykke til!
Gjest UI Tutta Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Kan nok være lurt å bruke den ene fra MD og den andre fra et annet merke. Det er jo disse syrene som sikkert er ganske sterke for noens hud. Men tror jeg ville valgt å fortsette med rensen, og heller velge krem fra et annet merke. Rensen gjør underverker etter hvert Lykke til! Også om rensen ikke er beregnet for min hud?
Ce'Nedra Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 Også om rensen ikke er beregnet for min hud? Nei, jeg er litt dårlig på å ordlegge meg innimellom.. Bør jo alltid ha produkter som er tilpasset din egen hud Men MD har flere typer rens.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 Altså bytte til rens til min type, eller kjøpe Facial Lotion?
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #13 Skrevet 3. juni 2007 Og jeg gjentar, mitt problem er sorte prikker og talgklumper! UI Tutta
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #14 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har litt sorte prikker og en og annen kvise, men ellers er huden min ganske tørr og sensitiv. Bruker Ultra Calming rensen fra Dermalogica, samt Facial Lotion + en annen fra MD med antioksidanter. Har alltid brukt gode produkter, men etter at jeg begynte med dette har huden min blitt veldig fin.
Gjest Alou Skrevet 4. juni 2007 #15 Skrevet 4. juni 2007 Og jeg gjentar, mitt problem er sorte prikker og talgklumper! Jeg bruker md formulations facial lotion (som har byttet navn...) og Acne gel fra samme merke. Funker som bare rakkern.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå