Gjest Mirina Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Noen som vet slik ca når skattepengene skal utbetales?
Rosalie Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 www.skatteetaten.no Skiielig vanskelig å finne ut selv, gitt!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Noen som vet slik ca når skattepengene skal utbetales? i slutten av juni
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Er vanlig arbeidstaker kommer de 24.juni, er du selvstendig næringsdrivende, eller gift med en selvstendig næringsdrivende kommer de først i oktober.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Noen som vet slik ca når skattepengene skal utbetales?de blir sendt ut 24 juni:-)
Licota Skrevet 24. juni 2009 #8 Skrevet 24. juni 2009 "Rekordmange kan glede seg over tilgodebeløp på skatten i år. I løpet av denne og neste uke får 2,3 mill. skattytere til sammen overført over 25 mrd. kroner til sin konto." (www.skatteetaten.no) Ikke nødvendigvis i dag 24 juni, men iløpet av denne og neste uke. Altså innen 5 juli bør du ha fått skattepengene dine.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #10 Skrevet 24. juni 2009 Jeg fikk mine skattepenger i dag Jeg også! Wohooo!
Gjest LanaLane Skrevet 24. juni 2009 #11 Skrevet 24. juni 2009 jeg venter enda...men fokus bank pleier ikke å være de kjappeste, pleier å måtte vente til etter 16.00. Venteventevente
Gjest MåneSkygge Skrevet 24. juni 2009 #13 Skrevet 24. juni 2009 Hvilken bank har dere som har fått? Har postbanken, venter enda....
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #14 Skrevet 24. juni 2009 Hvilken bank har dere som har fått? Har postbanken, venter enda.... Jeg har postbanken, og jeg har fått pengene. Men det er jo andre faktorer med i bildet også. Jeg har hørt pengene skal komme denne eller neste uke, så for noen blir det lengre ventetid. Bosted og etternavnets plassering i alfabetet har kanskje noe å si? (De sender vel ut pengene alfabetisk? Og mindre steder går fortere enn større steder?) Jeg har et etternavn som begynner på en bokstav tidlig i alfabetet, og jeg bor i Tromsø.
ToveM Skrevet 24. juni 2009 #15 Skrevet 24. juni 2009 Er vanlig arbeidstaker kommer de 24.juni, er du selvstendig næringsdrivende, eller gift med en selvstendig næringsdrivende kommer de først i oktober. Ikke helt riktig, både mannen og jeg fikk brev igår at vi ikke fikk oppgjør før i oktober, vi er helt vanlige lønnsmottakere begge to, Jeg hadde ingen endringer i det hele tatt opå ligningen min....irriterende...hadde liksom ventet på de pengene nå...
Gjest mwg Skrevet 24. juni 2009 #16 Skrevet 24. juni 2009 Jeg har postbanken, og jeg har fått pengene. Men det er jo andre faktorer med i bildet også. Jeg har hørt pengene skal komme denne eller neste uke, så for noen blir det lengre ventetid. Bosted og etternavnets plassering i alfabetet har kanskje noe å si? (De sender vel ut pengene alfabetisk? Og mindre steder går fortere enn større steder?) Jeg har et etternavn som begynner på en bokstav tidlig i alfabetet, og jeg bor i Tromsø. Jeg har fått :D Har Nordea som bank. Bor i Tromsø og har og et etternavn som begynner på I.
Leanne Skrevet 24. juni 2009 #19 Skrevet 24. juni 2009 jeg har ikke fått enda... men slipper å vente til oktober i år da... måtte det for noen år siden.. det var kjedelig!!
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #20 Skrevet 24. juni 2009 Jeg fikk i dag. Bor i Oslo, etternavn på T, Skandiabanken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå