Gå til innhold

Har giftet meg.

Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

E det flere enn meg som har hatt problemer med svigermor/svigerforeldre når en skal planlegge bryllup?????????

Hilsen ei som har giftet seg og ingenting ble som før etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda!!!! *mange trøsteklemmer til deg*

Lyst å fortelle hva som skjedde??? Så kan jeg styre meg unna det samme (forhåpentligvis) Her er det faren min og besteforeldrene mine som prøver å styre...

Hvordan gikk dagen i sin helhet???

Gratulerer såååå massse til deg og din mann!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei, og takk for svar..

Som sakt alt var fryd og gammen når jeg skulle gifte meg...

Alt var planlagt omtrent et år i forveien.

Mamma var glad på mine veiner og det min far..

Svigerforeldrene mine var utrolig entusiastiske (eller noe sånt det heter) når det gjaldt bryllupet.. Jeg syntes dette va kos for jeg hadde ike ventet mine foreldre ville blande seg for mye oppi det utenom å komme med gode råd. Jeg var glad for det for dette va noe jeg og min mann ville ordne opp i. Selv om jeg fikk gode råd om å la dei overta det dei ville(svigers altså), men så er jeg litt sta da og ville ordne det meste selv.

Må få sakt dette først at svigerfar holdt seg i bakgrunnen hele tiden.

Svigermor va så glad for at me skulle gifte seg at ho begynte å planlegge nesten alt for meg. Vi skulle få så masse penger og ho skulle betale det ene og det andre, men da skulle det være på hennes prinsipper. Jeg måtte så følgelig reise bust og si at sånn ville jeg ikke ha det. Ho ble fornermet mange ganger. Tilslutt begynte ho og ringe til min far og planlegge velkomstdrinken, jeg ble gal og sa til pappa at kunne ikke meg og min mann ordne det selv. Han syntes forslaga til svigermor va bra, men det var jeg som skulle bestemme. Dette sa min far til svigermor og, ba fint om ikke gå over hodene på oss. FYFAEN for et helvete det ble etter på. Det endte med at pappa og svigers betalte drikken og det alt.(mamma og pappa e skilt) Svigermor har ikke oppført seg som ho skulle etter det. Får telefon utskjellinger i hytt og pine. (det er mye mer som skjedde under planleggingen, men orker ikke skrive alt) Poenget mitt er at ho tok helt av. Satt å skrøt fælt i bryllupet om alt ho hadde gjort. Hengte ut min mor og litt til. Mamma heldig vis ikke tok seg nær av det. Vet ho hjelper oss på andre måter.

29 jyli er det 2 år siden me giftet oss og kontakten mellom meg og svigermor er helt uutholdelig. Hvorfor føler alle mødre at dei må ha kontrollen over sine sønner????

Me hadde veldig god tontakt før bryllupet, hvorfor ikke no og..???? svigermor liker ikke mamma og pappa etter dette, får ho en sjangs så snakker ho drit om dei.

Det verste jeg synest er at jeg har 2 barn med i bildet og.. (2og 3 år)

Nei, sukk! Kansje det ikke meningen at jeg skal skjønne alt. Ekteskapet er allerede begynt å hangle pga ho.

Håper dere andre har bedre hell når det gjelder svigermor.

Hilsen Beate mor..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at det har blitt sånn da. Dere kunne jo hatt det så koselig, men det hender jo den eldre garde tror at de har "rett" til det meste som angår oss yngre. Våre foreldre er heldigvis ikke sånn i det hele tatt. Vi bestemmer alt selv og spør dem hvis det er noe vi vil høre deres mening om. Det har gått greit hittill og jeg håper det ikke endrer seg når dagen nærmer seg. Det sies at tiden leger alle sår og det får vi håpe stemmer. Lykke til videre Beate.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg må innrømme at jeg hadde en veldig minnerik dag.. Hadde det veldig koseligt.

Jeg prøvde på mitt beste å ikke la svigermor ødelagge dagen.

Min far var så stolt når han fikk føre meg opp kirkegulvet at det var ikke måte på. Kjempe koselig vennine som sa 2 år i forveien at ho vill passe barne og det gjorde ho og...

Alt va kos lykke til til alle dere som skal gifte dere12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Me hadde et veldig godt forhold, jeg ble så glad når jeg ble kjent med ho for ho var den mor jeg hadde savner.

Ja det kom brått.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei..

Ja, det er godt du og din mann er enige det var me og, men svigermor tok overhånd, for min mann gadd ikke svare ho igjen.

Men er en sterk nok så går det nok bra. Jeg var ikke sterk nok. Har 2 barn på 2og 3 år. Ho minste mi var ikke mer enn 5-6 mnd når jeg giftet meg så jeg var nok en del sliten etter 2 tette fødsler.

Fikk depresjon etter bryllupet pga svigermor, har aldri vært så langt nede i kjelleren før.

Men har begynt å kravle meg opp igjen, og har minst mulig med svigermor å gjøre.. icon_biggrin.gif:12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...