Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Meg vell:)
Skrevet

Jeg var sammen med en fyr som jeg likte veldig godt i to måneder. En kveld var han utro me en annen jente i fylla. Jeg blir sjeldent forelsket, og slipper sjeldent gutter tett innpå meg fordu at jeg er redd for å bli såret. Da jeg endelig klarte jeg å slippe en gutt innpå meg, og så misbruker han det på den måten. Han sier at han ikke husker noen ting fra den kvelden, men det får jeg vell egentli aldri vite om er sant eller ikke:( Nå vil han ha en sjangse til. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil jo ha han, men jeg er så redd for at dette kan skje igjen. Jeg har fått høre av venninner at han har vært utro med andre jenter før meg. Og dere vet hva de sier "Once a cheater....." Jeg skal snakke me han på fredag, men for å være helt ærlig så vet jeg ikke hva jeg skal si :( Det skjedde for omtrent to uker siden, og jeg har bare snakket me han en gang etter det.. då sa jeg at jeg tilgav han, så ble vi enig om å være venner, men nå sier han at han vil ha meg tilbake:S Hjelp meg anyone. Vi er forresten 19 begge to.

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Om fyren ikke hadde orka å holde seg i skinnet i hele to måneder, så hadde jeg droppa hele fyren...man har god tid til å finne seg en som faktisk bryr seg om en.

Gjest Mirina
Skrevet
Om fyren ikke hadde orka å holde seg i skinnet i hele to måneder, så hadde jeg droppa hele fyren...man har god tid til å finne seg en som faktisk bryr seg om en.

Må si meg enig i denne ja!

Skrevet
Må si meg enig i denne ja!

Jeg også.

Skrevet

Fortalte han deg selv at han hadde vært utro? Virker det som om han angrer veldig på det?

Skrevet

Nei fy faen. Jeg må si at utroskap er noe av det jævligste som finnes og burde vært kriminelt.

Men hvorfor pulte han hu dama i fylla?`

Dersom du får svar på det så kan du lettere avgjøre av du skal gjøre videre. Gjorde han det fordi dere hadde krangla? Hadde du gitt ham sexnekt? Er han uerfaren gutt, - alle gutter trenger å få pult litt rundt før de slår seg til ro, hvis ikke vil dem bli gående med handicaptiss resten av livet... Hvor flink danser er man om man bare kan vals?

Akkurat som jenter trenger gutter å gjøre litt fra seg før dem slår seg til ro.

Men! Dersom han er erfaren fra før, og har prøvd en del forskjellige, - ja da mener jeg strengt tatt at han burde holde seg til deg dersom han ønsker at du heller ikke skal begynne å slå tankespirer omkring andre gutter.

Jeg skjønner at det er vanskelig å holde en jomfru trofast, den stakkars personen har jo egentlig ikke kunne tatt noen valg. Men alle som har pult flere enn 5+ burde etter min mening klare å være trofast.

Det enkleste er jo at du tilgir ham, at han forteller deg noe svada som atte "neeei du skjønner hu andre var altfor vid og det dårligste knullet noengange, og da skjønte jeg at det er ingen som er så deilig i senga som deg og annet blabla bullshit"....

Men problemet da er jo at da vil du for resten av forholdet gruble over når han treffer på ei fitte som faktisk er sånn som han drømmer om siden han ikke er fornøyd med deg...

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hadde ALDRI satset på en mann som hadde vært utro etter bare 2 måneder!!!

Skrevet

Dump ham! Du er bare 19 år....trust me jenta mi; Det er MYE bra fisk i havet!!!!!!

Gjest vimselot
Skrevet

19 år? Tror jeg ville tilgitt han en ons, men vet ikke mer enn ts har skrevet om her nå. Da jeg var 19 cirka, tilga vi hverandre omtrent alt, men det er fortid.

Ts må føle selv hva hun godtar, og er der ingen kommunikasjon tilstede, ville jeg løpt...

Nitten eller ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...