Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Advena
Skrevet (endret)

Høhø, jeg synes faktisk de var mye styggere enn Crocs, men det er jo smak og behag. Men så lenge de er gode å gå i, hvorfor ikke? :)

Endret av Advena
Skrevet

nei har du sett noe så jævlig.er dette bra for kroppen,ja,så vet ikke jeg hva som ikke er det.

Ser ut som han har noen betongklosser under føttene.huff...

Skrevet

Jeg syns de så veldig skumle ut jeg! Jeg ville ikke gå med så høye platåsko når det bare er slip-in sko...ustødig. Om jeg syns de var pene....NEI

Hvor er smaylisene blitt av hen...??

Skrevet
:hoho: de ser ut som en blanding mellom crocs og MBT.... eg har begge deler og de er jo suverene å gå med..
Skrevet

Jeg synes det var mildt sagt grusomme! Men det viktigste er vel at de er bra foor føttene, om det er det du er ute etter :)

Gjest Neria
Skrevet
:hoho: de ser ut som en blanding mellom crocs og MBT.... eg har begge deler og de er jo suverene å gå med..

Men det som ser ut som en problem med disse, i motsetning til MBT og Crocks er at de ikke har noen rem å feste bak hælen. Og det er ikke bra for foten å gå med... Fort gjort å miste skoen hvis man har det travelt og lettere å tråkke feil.

I tillegg syns jeg de så ganske stygge ut... :sjenert:

Gjest Advena
Skrevet
Men det som ser ut som en problem med disse, i motsetning til MBT og Crocks er at de ikke har noen rem å feste bak hælen.

Jeg bruker ikke reima på mine Crocs, synes de sitter bra uansett. :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

De så hverken gode ut eller pene.

Skrevet

De "clogs'ene" hadde jeg gått på tryne i. Hvordan klarer man å balansere i noe sånt? :overrasket:

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Dæven for noen stygge sko!? :lol: Hver sin smak.

Jeg har forresten hørt at crocs er bannlyst på svenske sykehus fordi de er kreftfremkallende!?

Gjest Advena
Skrevet
Jeg har forresten hørt at crocs er bannlyst på svenske sykehus fordi de er kreftfremkallende!?

De er ihvertfall bannlyst på enkelte norske sykehus fordi de samler opp elektrisitet og kortslutter apparater ellerno. :ler:

Men kreftfremkallende? Det tror jeg da ikke.. ?

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet
De er ihvertfall bannlyst på enkelte norske sykehus fordi de samler opp elektrisitet og kortslutter apparater ellerno. :ler:

Men kreftfremkallende? Det tror jeg da ikke.. ?

Tro det eller ei, men det er faktisk sant... Har ei venninne som er svensk sykepleier...Svensk ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...