Gjest *** Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 http://www.orthotebb.net/ Kom over disse skoene. Fikk lyst på clogs. Hva synes dere? Ser disse styggere ut enn Crocs? Skal visstnok være bra for kroppen.
Gjest Advena Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Høhø, jeg synes faktisk de var mye styggere enn Crocs, men det er jo smak og behag. Men så lenge de er gode å gå i, hvorfor ikke? Endret 31. mai 2007 av Advena
ehv61 Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 nei har du sett noe så jævlig.er dette bra for kroppen,ja,så vet ikke jeg hva som ikke er det. Ser ut som han har noen betongklosser under føttene.huff...
øyenstikker Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Jeg syns de så veldig skumle ut jeg! Jeg ville ikke gå med så høye platåsko når det bare er slip-in sko...ustødig. Om jeg syns de var pene....NEI Hvor er smaylisene blitt av hen...??
gladidag Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 de ser ut som en blanding mellom crocs og MBT.... eg har begge deler og de er jo suverene å gå med..
Elodi Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Jeg synes det var mildt sagt grusomme! Men det viktigste er vel at de er bra foor føttene, om det er det du er ute etter
Gjest Neria Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 de ser ut som en blanding mellom crocs og MBT.... eg har begge deler og de er jo suverene å gå med.. Men det som ser ut som en problem med disse, i motsetning til MBT og Crocks er at de ikke har noen rem å feste bak hælen. Og det er ikke bra for foten å gå med... Fort gjort å miste skoen hvis man har det travelt og lettere å tråkke feil. I tillegg syns jeg de så ganske stygge ut...
Gjest Advena Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Men det som ser ut som en problem med disse, i motsetning til MBT og Crocks er at de ikke har noen rem å feste bak hælen. Jeg bruker ikke reima på mine Crocs, synes de sitter bra uansett.
-Simba- Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 De "clogs'ene" hadde jeg gått på tryne i. Hvordan klarer man å balansere i noe sånt?
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 Dæven for noen stygge sko!? Hver sin smak. Jeg har forresten hørt at crocs er bannlyst på svenske sykehus fordi de er kreftfremkallende!?
Gjest Advena Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har forresten hørt at crocs er bannlyst på svenske sykehus fordi de er kreftfremkallende!? De er ihvertfall bannlyst på enkelte norske sykehus fordi de samler opp elektrisitet og kortslutter apparater ellerno. Men kreftfremkallende? Det tror jeg da ikke.. ?
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 De er ihvertfall bannlyst på enkelte norske sykehus fordi de samler opp elektrisitet og kortslutter apparater ellerno. Men kreftfremkallende? Det tror jeg da ikke.. ? Tro det eller ei, men det er faktisk sant... Har ei venninne som er svensk sykepleier...Svensk ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå