super Skrevet 9. mars 2003 #1 Del Skrevet 9. mars 2003 Hei! Hva slags dusjsåpe bruker dere? Handler dere den på super'n eller parfymeri? Hadde vært interessant å få greie på KG's brukere sine vaner. Jeg kan bruke det meste, bruker heller penger på en god peeling / shampo. For tiden har jeg en svensk "design" dusjsåpe som er der mest for at den matchet mitt nye bad.. hehe.. Har Biotherm, DKNY, Laura Biagotti (sp?) og sånn også, men de har jeg enten fått i gave eller i en serie (parfyme, dusjsåpe og deo f.eks.) Er ikke så veldig glad i over-parfymerte såper. Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. mars 2003 #2 Del Skrevet 9. mars 2003 Eau Vitaminee fra Biotherm står i min dusj, en stor flaske på 500 ml. Den er deilig og gjør huden ren og mykt samt frisker godt opp. Skal jeg kjøpe dusjsåpe i dagligvaren kjøper jeg Natusan PH 5,5 med havremelk og appelsin (ferskenfarget kork). Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har også Eau Vitaminee.. KJEMPEDEILIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 9. mars 2003 #4 Del Skrevet 9. mars 2003 Trives ikke med såper med overdreven parfyme; bruker stort sett Natusan PH 5,5, gjerne såpe og lotion i ett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 9. mars 2003 #5 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg bruker parfyme og synes det er best at jeg lukter parfyme ikke en blanding av dusjsåpe og parfyme. Har noen ganger dusjsåpe som matcher parfymene jeg bruker, men som regel bruker jeg en dusjsåpe uten lukt. Er veldig fornøyd med Simples dusjsåpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 9. mars 2003 #6 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg bruker flytende dusjsåpe fra clinique som ikke er parfymert, men lukter friskt og lekkert av de greiene som er naturlig i den. Er nesten så jeg risikerer å bli oppkvikket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 9. mars 2003 #7 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg bruker Palmolives aromatherapy dusjsåpe, den lilla. Synes den er kjempegod og bruker MASSE hver gang jeg dusjer. De har vært på tilbud en del steder så har fått kjøpt inn et lite lager! Før det brukte jeg den grønne og ellers noen fra body shop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 9. mars 2003 #8 Del Skrevet 9. mars 2003 Kjøper all dusjsåpe på supern. Akkurat nå bruker jeg den fra HTH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 9. mars 2003 #9 Del Skrevet 9. mars 2003 Nå som det har vært så kaldt ute har jeg merket at huden har vært ekstra tørr. Det jeg da har gjort er å kjøpe med dusjolje. Og det fungerer kjempebra, huden er aldri tørr mer, men silkemyk. Det anbefales... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 9. mars 2003 #10 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg bruker også Eau Vitamine fra Biotherm Syntes den er kjempe god... Om jeg handler dusjsåpe i butikken kjøper jeg som oftest Palmolive...... Syntes også de er ok.... Å dessuten lukter de godt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 9. mars 2003 #11 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg bruker som regel dusjsåpe fra super'n og ender som regel opp med dove. Elsker f.eks scrub'en og moussen. Men av og til kan det bli litt for mye Dove-lukt og da frir jeg til Body Shop. Synes de har mange vanvittig friske og fruktige dufter..... Særlig den med peach! Fantastisk! :D MissS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 10. mars 2003 #12 Del Skrevet 10. mars 2003 Kjøper alltid på Super'n og just right now er det Lano som får unngjelde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 10. mars 2003 #13 Del Skrevet 10. mars 2003 Har alltid to såper i dusjen, en til daglig og en når jeg skal være litt fin og lukte gjennomført. Den "vanlige" er Palmolive med mandel, og den fine er "All about Eve" fra Joop. Jeg har matchende parfyme og deodorant. Jo, og så har jeg en fra Clinique som jeg ikke er fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 10. mars 2003 #14 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg bruker enten "White" fra Armani eller en fra Body Shop; Satsuma tror jeg den heter, den lukter bare nydelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 10. mars 2003 #15 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg bruker kun den gule og hvite flasken med Lactacyd Dusjkrem - aldri en dag uten - den er kjempegod. Selvsagt kjøper jeg den på supermarkedet hvor den er billigst. Til ansiktet bruker jeg Christian Dior`s Cleansing Gel - den er skikkelig forfriskende å bruke om morgenen. Denne kjøper jeg på parfymeriet eller når jeg er ute og reiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine Skrevet 10. mars 2003 #16 Del Skrevet 10. mars 2003 Dove Shower mousse er bare nydelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 10. mars 2003 #17 Del Skrevet 10. mars 2003 her brukes det Dove, Natusan ph 5.5, nivea.. altså som regel durchsåper man får kjøpt på supern... liker å ha litt å velge i mellom :D sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. mars 2003 #18 Del Skrevet 10. mars 2003 Bruker enten White musk dusjsåpe og bodylotion fra Body Shop eller Hypnotic Poison dusjsåpe og bodylotion fra Dior. Begge lukter deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 11. mars 2003 #19 Del Skrevet 11. mars 2003 Noe dukker opp som gaver, det brukes jo også, men vi handler slikt stort sett på butikken når det hamstres brød og melk ja... for tiden er det HTH, og lactasyd uten parfyme til mer intime steder. Men ellers så har vi hatt mange andre. Har helst dem uten så mange "spennende" lukter, for å slippe å ha to (sambo vil ikke vandre rundt og lukte som et parfymeri, kan dere forstå det? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 11. mars 2003 #20 Del Skrevet 11. mars 2003 Bruker for tiden Sanex, men liker også godt Dove, Lactacyd, HTH. Den der Palmolive Aromagreia, liker jeg ikke - stinker som et h### jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå