Gjest starkitten utlogget Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Noen som vet om en lilla shampoo som virkelig virker mot gulskjær? Jeg tok etterveksten min forleden dag og det ble veldig gult og jeg er helt fortvilet. Hadde blitt veldig gla for tips. Jeg har fra før av prøvd define sine lille shampo/balsam, men de virket ikke.
Loquita Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Jeg bruker en fra matrix som funker som bare det. Kjøpt på frisørsalongen jeg bleker håret hos. Nå bruker jeg en som heter Joyco, og denne fjernet gulskjæret jeg hadde da jeg tok etterveksten sist. Ps/ mitt hår er hvitt..ikke gyllent
magolia Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Jeg bruker en fra matrix som funker som bare det Hva heter denne? Tenkte å bestille fra lookfantastic, men er usikker på hvilken det er.....
Hu i Svingen Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Lilla sjampo hjelper mot gulskjær ja, men man skal ikke ha alt for store forventninger hvis håret er blitt veldig gult/orange. Lenge siden jeg har trengt det, men KMS sin syntes jeg var veldig OK.
Loquita Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Den heter 'so silver', men jeg fant den ikke på lookfantastic... Den burde jo være til salgs et eller annet sted på nettet. Jeg hadde selv har litt problemer med å finne den andre steder enn hos frisøren min, det var derfor jeg endte opp med den andre.
Starkitten Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Jeg endte opp med å kjøpe en sølv shampo fra Sb på Look Fatastic og håper den hjelper litt på
Gjest Sjakk Matt Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Lilla sjampo virker over tid. La den være litt i håret før du skyller ut. Joico sin er suveren. 6 år på rad kåret til verdens beste.
Gjest Alou Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har brukt en fra Loreal(den store pumpeflasken) etter anbefaling fra frisøren. Funket greit den og hadde en herlig lukt og skummende konsistens.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 Lilla sjampo virker over tid. La den være litt i håret før du skyller ut. Joico sin er suveren. 6 år på rad kåret til verdens beste. joico er absolutt beeeeeeeeeeest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå