Snippa Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Noen med forslag om hvor kjøpe eller leie antrekk til mannen? Noen som vet hvor mye det koster å leie?
*Emma* Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 De er super flinke og veldig hyggelige i den "manneklær" butikken i gågata i Ski. Husker ikke i farta hva den heter. De har både utleie og salg. Jeg fikkprisliste dengang vi trodde mannen skulleleie m seg tøy hjemmefra men husker ikke helt prisene desverre. Men jeg husker at det ikke var så dyrt som jeg trodde - og servicenvar det ikke noe å si på heller...mannen kunne gjerne låne med seg selvom vi skulle være borte i 15 dager og bare betale for "en vanlig helg" Min mann handler skjorter og har og kjøpt dress der når han skla ha noe skikkelig. De som jobbet der har drevet med det lenge og VET hva de driver med. Ellers leier de ut manneantrekk på Ski Brudesalongog Ritas Brudesalong i Moss også..men jeg tror ikke de er like flinke.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 her ble det litt feil .. he he Vi handlet i den butikken i ski som emma snakker om.. kjempe fin servic der .. Butikken heter Frank tailor og ligger i idrettsveien 4.. Vi dro fra fredrikstad til ski for å finne dress.. Bire
*Emma* Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Aha det var det den het ja. Så forresten i ØB at den nettopp fikk en eller annen pris for noen dager siden Edit: fant link til den ØB artikkelen nå, Egentlig ikke så viktig, men det viser jo at de har mange fornøyde kunder ihvertfall. Link Endret 31. mai 2007 av *Emma*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå