KræsjPink Skrevet 30. mai 2007 #1 Del Skrevet 30. mai 2007 Kommer dere til å be den som tar UL om å lete etter kjønnet? og ønsker dere vite det? Jeg vil vite det, og håper virkelig barnet ligger slik til at det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 1. juni 2007 #2 Del Skrevet 1. juni 2007 Vi vil også vite det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
methea Skrevet 7. juni 2007 #3 Del Skrevet 7. juni 2007 Vi vet! Var på UL i dag, og jeg har en liten guttebaby i magen! Alt står bra til med han, men han ble fornærmet og snudde rompa til når vi hadde sett på hans private deler - og det skjønner jeg godt at han ble! Også ble jeg flyttet 8 dager frem, ny termin er 31.10 så egentlig hører jeg ikke hjemme her lengre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. juni 2007 #4 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg setter deg opp på terminlista likevel jeg, det er jo en sjanse for at det blir novemberbarn på deg likevel Vi vil forresten også vite kjønn, hvis de kan se det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 11. juni 2007 #5 Del Skrevet 11. juni 2007 Vi har også vært på UL og fikk sett utstyret hans klart og tydelig Vi hadde nok sett det enten vi ville eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sextroll Skrevet 12. august 2007 #6 Del Skrevet 12. august 2007 me he vore på 2 UL og me ville ikkje veda ke d bler for noge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå