Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Nedfall
Skrevet (endret)
Støtt og stadig dukker det opp nye trusler fra Al kaida mot USA og vesten. Er det bare trusler, eller tror dere de virkelig forbereder seg på et skikkelig angrep?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=185249

Det er det vel bare etterretningsfolk som kan svare skikkelig på, men trusselen er der jo, absolutt !

Er en masse info her om tiden før 911, mye rart skjedde i dagene/ukene/månedene/årene før den hendelsen..

At noen lignende hindres å skje igjen ligger i hendene på kompetente etterretningsfolk..

Endret av Nedfall
Gjest Bodillen
Skrevet

De har jo stadig kommet nye videoer med trusler. Jeg er vel tilbøyelig til å tenke at det for det meste er skremsler og tomme trusler, men på den annen side...man kan jo heller ikke la være å ta det seriøst, etter alt som har skjedd...

Gjest Labellamia
Skrevet

Trolig kommer det en masse trusler, så er stille og verden slapper av. Da kommer det big bang. Tror jeg.

Gjest Gjest
Skrevet
Trolig kommer det en masse trusler, så er stille og verden slapper av. Da kommer det big bang. Tror jeg.

Mulig det smeller en fisjonsbombe over Israel om ikke mange årene, hvis styret i Iran virkelig er like gærne som det virker som..

Skjer det blir det ikke det eneste smellet..

Gjest Gjest
Skrevet
Skjer det blir det ikke det eneste smellet..

Hvorfor skulle det smelle mer? Hvis dem tar ut Israel med atomvåpen så er jo opphavet til alt bråket der nede borte.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor skulle det smelle mer? Hvis dem tar ut Israel med atomvåpen så er jo opphavet til alt bråket der nede borte.

Tro meg, de rekker å sende opp sine før Iran sin(e) bombe® slår ned. Skulle formodentlig Israel ikke rekke det, vil nok amerikanerne sende ut ett par-tre som takk for sist, gjerne fra nærmeste hangarskip.. ?

Det er ikke for ingenting at man kaller Iran for verdens største parkeringsplass..

Men. først må Iran sende ut sine, tror ikke f.eks israelerne våger å bruke bomben først, for da vet alle hva som skjer. De er nok ikke gærne nok til det heller..

Gjest Gjest
Skrevet
Det er ikke for ingenting at man kaller Iran for verdens største parkeringsplass..

Tja, i så fall kan man jo se det som en fordel om Iran ofrer seg for freden der nede. Med Israel borte er jo også kilden til alt bråket borte.

Gjest Gjest
Skrevet
Tja, i så fall kan man jo se det som en fordel om Iran ofrer seg for freden der nede. Med Israel borte er jo også kilden til alt bråket borte.

Det er ingen fordel om det bryter ut atomkrig der nede, jeg frykter den vil spre seg, bl.annet pakistan har jo også atombomber..

Og hva med sympatisører med Iran som bor i vestlige land, hva vil de finne på internt i USA f.eks, hvis de også blander seg inn i konflikten ?

Gjest Gjest
Skrevet
Det er ingen fordel om det bryter ut atomkrig der nede, jeg frykter den vil spre seg, bl.annet pakistan har jo også atombomber..

Som du selv er inne på er det betydelig større fare for at USA kommer til å bruke atomvåpen der nede enn at Pakistan gjør det. Pakistan har ikke noe spesielt utestående med Iran. Og etter at USA har utslette Iran, fordi Iran fjerna kilden til alt bråket der nede, så er det ingen ting som tilsier at Pakistan skal være mer tilbøyelig til å bruke atomvåpen enn tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...