Gå til innhold

Hva slags mannekropp liker dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Andreas_*
Skrevet

Heisann!

Gutt her hvis dere lurer... Generelt så liker menn tynn midje, store pupper spretten rompe (legg merke til generelt. Altså ikke alle!)

Åssen kropp liker dere damer? Sleng gjerne opp bilder. Jeg har inntrykket av at de skal ofte være tynne, men jeg vet ikke. Sleng gjerne med bilder, men ikke av kjendiser. Det ser ut som alle legger ut bilde av favoritt kjendisen når sånne spørsmål kommer opp

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Heisann!

Gutt her hvis dere lurer... Generelt så liker menn tynn midje, store pupper spretten rompe (legg merke til generelt. Altså ikke alle!)

Åssen kropp liker dere damer? Sleng gjerne opp bilder. Jeg har inntrykket av at de skal ofte være tynne, men jeg vet ikke. Sleng gjerne med bilder, men ikke av kjendiser. Det ser ut som alle legger ut bilde av favoritt kjendisen når sånne spørsmål kommer opp

Vil du at jeg skal legge ut bilde av kjæresten min, eller?

Og hvordan "slenger" jeg et bilde?

Skrevet

Jeg liker store, kraftige menn, helst over 1,80. Ikke feite, men det gjør ikke noe om de har litt mage. Velholdte, men ikke overdimensjonerte muskler.

Skrevet

Jeg liker den tynne, men senesterke typen. Dvs han kan godt være sterk, men ikke ha for bulende muskler.

Skrevet

Skulle vel ikke slenge opp bilde av yndlingskjendisen, men jeg sier likevel at Brad Pitts kropp slik den var i Troja må være min favorittkropp... ;)

Skrevet

Slank, uten vaskebrett, men heller ikke vaskeball.

Bredskuldret med litt størrelse på armer og en muskuløs rygg.

Rundt 1.85. Gjerne mørk.

Der beskrev jeg visst en jeg kjenner temmelig godt også, gitt. :tommel:

Skrevet (endret)
Jeg liker den tynne, men senesterke typen. Dvs han kan godt være sterk, men ikke ha for bulende muskler.

enig, og helst minst mulig hår på kroppen for min del

*edit* glemte å legge til at han bør helst være over 180 i høyde, litt lavere går greit men ikke under 175.

Endret av minienthe
Skrevet (endret)

Over 170cm, bredskuldret, kraftig bygd (ikke feit, men ingen lut, spinkel pusling), noe muskler/fast i kroppen, store hender og kraftige underarmer :sjarmor: , gjerne mørkhåret. En MANN, altså. (Brad Pitt er fin :), mens Orlando Bloom er for tynn/spinkel/"gutt" )

Også vil jeg ikke ha en glatt mann, han skal ha hår på kroppen. Gjerne en som tar vare på utseendet, men ikke av den typen som MÅ i solarium eller bruker masse selvbruningskrem osv; han skal ikke være "glætt".

Endret av Opa
Gjest DyneTryne
Skrevet

Tynn men antydning til muskler. For mye ser ikke bra ut i mine øyne.

Gjest Kristin_
Skrevet

Høy, slank og passelig trent. Bein er utroooolig viktig, jeg synes mannelår er dritsexy :flau:

Gjest StockDama
Skrevet

"chærsten" min sin kropp, ingen over, ingen under, andre mannekropper intresserer meg lite =D

Skrevet

Han er slank, med bred brystkasse og brede skuldre. Altså en slags V-form fra livet og opp. Høyde fra 175, men ikke altfor høy. Ikke altfor store muskler, lange muskler er bedre. Hår på brystet, ikke på ryggen.

Og det var visst min kjæreste jeg beskrev også... ;)

Skrevet

Min mann har en ablolutt flott kropp - og han nærmer seg 50 :)

Over 180, slank, smale hofter, ikke mage, brede skuldre og muskuløs - men fortsatt med litt underhudsfett slik at musklene bare synes når han trener. Han ser omtrent ut som da han var 20 - og det er jeg veldig glad for! Alt for mange menn på hans alder - og vesentlig yngre - som har mage.

Uff. Kunne aldri tent på en feit mann. Kravet er vel enkelt: han bør kunne se utstyret sitt uten speil ;)

Om man aldri titter på andre menn? Vel, :sjarmor:

I såfall hvis han har sprettrumpe, er høy og bredskuldret. Og så er jeg veldig svak for tynnhårede menn (det kommer med alderen.....) og veldig fortjust i dagens hårmote for menn (skinhead). Liker dem ikke for tynne og lute.

Gjest Gjest
Skrevet

Over 170 høy, normalt slank trent men ikke for mye store muskler. Det er bare kvalmt. Skal være litt myk også ;)

Bein er utroooolig viktig. Pipestilker er ikke noe for meg. Jeg elsker mannebein, legger, lår og spesielt knær. Firkantede knær.

Ikke for hårete på kroppen. Ikke frisert nedentil. Og ikke for forfengelig.

Jøss, mannen min dette her :)

Gjest Gjest
Skrevet

Høy, muskuløs og atletisk. Ikke for mye kroppshår, men må ha hår på hodet. Mørk hud er en fordel. God holdning.

Skrevet
:wow: mmmmmm...jeg liker selvsagt min kjæres kropp...(det var det første jeg la merke til hrmmm) Nesten 1.80, veltrent m bred rygg og skuldre, sterke armer, smale hofter, deilig rumpe, flotte lår, hår på brystet som har deilige muskler, også den overdeilige muskelen som syns på noen menn...den som lager en "V" fra hoftene og ned mot .... nam nam... Men syns og slanke senete menn kan være sexy! Kule /dissemage og brede hofter er turnoff..
Gjest *Magica*
Skrevet

Må være kraftig, absolutt ikke tynn eller mager! Liker også høyde, og kraftige armer og overkropp. Rompe spiller liten rolle, hår på hodet likedan. Men kroppshår må han gjerne ha...

Skrevet

Jeg har også en forkjærlighet for tynne,senesterke gutter. Så fremt de har en fin kroppsholdning. Kroppsholdning betyr MYE, uansett kropp.

Gjest Gjest!
Skrevet

Min drømmemann.. er mørk, omtrent 1,80 høy.. brede skuldre, muskler (men ikke for mye!).. veltrent, flat mage.. han må være kraftig, men ikke tjukk. Kan aldri være sammen med en spinkel mann, jeg må være med noen jeg ikke føler meg større enn!

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Ut fra de guttene jeg har vært forelsket i i løpet av livet, kan de være både tynne og litt runde. Kroppen er ikke det første jeg ser på om jeg skal bedømme om en mann er attraktiv. Men den optimale mannekroppen er passe veltrent uten å være overdimensjonert. Foretrekker at han er litt kraftig framfor spinkel. Liker hår på kroppen (liker spesielt godt hårete mannebein- og armer - men foretrekker en moderat tetthet som gjør at man klarer å se huden under). Høye menn er forsåvidt flotte å se på, men selv ville jeg foretrukket en mann i kyssehøyde som kjæreste. Menns rumper er jeg lite opptatt av. Men jeg liker mager (trenger ikke å være helt flat, men liker at den er noenlunde veltrent).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...