Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Vinga_*
Skrevet

Når jeg ser på film og tv-serier der noen spiller tenåringer (jenter), er disse alltid pyntet på hendene med sølvfargede ringer på nesten alle fingrene og alltid velstelt neglelakk i kul farge.

Er det noen her som har fjortisjenter, og evt. kan bekrefte/avkrefte at det er sånn IRL også?

Synes nemlig stilen kan være veldig pen/sexy, spørs litt hva slags farge man har på neglelakken.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Vinga_*
Skrevet

Ok, litt flaut å lese startinnlegget mitt igjen.. hehe, vet jo at det er forskjell på fjortisjenter... ikke alle er like.

Lurer bare på om det er en motegreie generelt i den aldersgruppen.

Gjest Gjest_Amy_*
Skrevet

Jeg har ei "14'iss" søster og kan ikke si hun eller noen av hennes venninner bruker noe av dette... Tror fasiten her må bli at alle kan kle det, bare de har stilen inne ;) Altså, ikke meg :P

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg er snart 20 og jeg synst det er stiligt! Jeg har aldri forbindet det med "fjortisser"! ;) Er vel fordi de vil understreke på film at de er "unge", men ikke SÅ små heller. Er enig at det ofte dukker opp det på fjortiss jenter på film, men tror det er nettopp av den grunn jeg sa.

Gjest Gjest_Vinga_*
Skrevet

...og hva slags stil bør man ha inne for at dette skal være pent?...

Gjest Gjest_Amy_*
Skrevet
...og hva slags stil bør man ha inne for at dette skal være pent?...

Det bør passe personligheten og være helhetlig, som alt annet.

Jeg har en ren, glamorøs stil med masse smykker. Skulle jeg nedlasset fingrene mine med ringer og gi hendene oppmerksomhet ved hjelp av en neglelakk ville det sett rotete og overdådig ut. Rett og slett billig ut. Yo yo... Stilbrudd....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...