Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Er på utkikk etter ganske smale men allikevel behagelige stretch jeans i blå eller sort. Ikke alt for lave på livet. Noen gode forslag??? Hvor får jeg kjøpt Acne Jeans?
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Nudie`s high kai! smal, behagelig, høy på livet, strech, og utrolig fin mørk blå farge. Kjøpte den på Paragon til 1000,- men har sett den andre steder til 1200,-
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Nudie`s high kai! smal, behagelig, høy på livet, strech, og utrolig fin mørk blå farge. Kjøpte den på Paragon til 1000,- men har sett den andre steder til 1200,- Hvordan er Nudie jensen i størrelsen? Hva er største størrelse de lager? Synes ofte mange jeans stopper på str. 30
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Er på utkikk etter ganske smale men allikevel behagelige stretch jeans i blå eller sort. Ikke alt for lave på livet. Noen gode forslag??? Hvor får jeg kjøpt Acne Jeans? Hvorfor ??? Er spørsmålet veldig viktig? Acne får du kjøpt på Vero Moda, Only og Lene V.
Mischa Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Er på utkikk etter ganske smale men allikevel behagelige stretch jeans i blå eller sort. Ikke alt for lave på livet. Noen gode forslag??? Hvor får jeg kjøpt Acne Jeans? Steen & Strøm, Casa Moda, Paragon og Tatler blant annet
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Hvorfor ??? Er spørsmålet veldig viktig? Hvorfor svarer du så frekt? Hva er problemet ditt?????
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Hvorfor svarer du så frekt? Hva er problemet ditt????? Hva er problemet ditt??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Gjest Deception Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Hvorfor ??? Er spørsmålet veldig viktig? Acne får du kjøpt på Vero Moda, Only og Lene V. Acne er et uavhengig merke, type svensk, og fås IKKE på nevnte butikker. Derimot blant annet på Paragon, muligens også på Denim Gallery på Oslo City.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har to ac-ne bukser. De har jeg kjøpt på Lene V.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå