Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 hvordan vet man? for jeg bare vet.. når han plutselig bare står der? når man snakker i timesvis om alt og ingenting uten å kjenne hverandre på telefon? når man treffes og alt føles riktig? når ønsker, holdninger og verdier er de samme? eller når man leker sammen? jeg har funnet noe helt spesiellt som jeg ikke trodde var mulig, jeg har aldri hatt bedre tid med en mann enn det jeg har nå, alt føles "riktig"- og det er gjensidig. dere som har møtt en "stor en " og der forholdet er riktig-hvordan var det for dere?
Poecilia Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Tja... For 5 år siden traff jeg en som alt bare klaffet helt med fra første start. For å illustrere hvor godt vi kom overens fra starten av så er han en sjenert type som alltid prater veldig lite, selv med sine venner, men med meg satt han og skravlet med i ett sett, og det første han gjorde som en start på dagen var å skravle med meg over nett. Nå har vi vært sammen i 5 år, vi har kun hatt 2 krangler på de 5 årene, vi er sjeldent uenige og blir veldig fort enige om ting, ingen av oss har vaner som den andre irriterer seg mye over, idet hele tatt er vi veldig like hverandre. Forholdet har gått så lekende lett mesteparten av tia at det nesten blir "kjedelig" For oss har det bare vært 1 problem slik jeg ser det, og det er karrieren hans. Han sikter på jobber som krever enten god høyere utdannelse eller veldig mye arbeid på eget initiativ, men han har ingen høyere utdannelse og legger helt minimalt med arbeid i å skaffe seg noen av disse jobbene. Om det blir slutt mellom oss en dag så er det nok dette som slår ut, ihvertfall for min del.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Til deg over: Han var sjenert ja- men deg snakket han med om alt...slike små "tegn" på at man har møtt en likesinnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå