Gå til innhold

Sex, hvor ofte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

har vært sammen i halvannet år, og vært samboere i et år. har sex alt fra annenhver dag til hver tredje dag til to ganger dagen.

gj.snittlig 4-5 ganger i uka vil jeg tro.

er kåt som f jeg, men fornøyd med dette.

dersom jeg klager over dette til venninner., at vi har for lite, så er det mange som blir overrasket, og sier selv at de ikke hadde orket mer enn 1 gang i uken, maks!

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 17 og typen er 20, vi har vært sammen 7 månder, noen ganger har vi sex flere ganger samme dag, men som regel er det 2-3 ganger i uka. Men noen ganger går det kanskje 1 uke, hvis jeg har mensen. Så egentlig hos oss varierer det veldig. :) Men hvis det er en uke siden vi har hatt det, er det ekstra deilig når vi har det igjen å da blir det gjerne 2-3 ganger på rad :rødme:

Skrevet

3-4 ganger i uken tenker jeg.

Men nå har vi vert kjærester i snart 20 år og har ikke mulighet til og ha sex akkurat når det passer oss, må nok begrense det til barna ikke bare er lagt, men sovnet også. :Knegg:

Hadde vi kunne hatt sex akkurat når vi hadde lyst, hadde det nok blitt oftere.

Har nok hendt at vi har låst baderomsdøren mens ungene har vert opptatt med noe annet og tatt oss en stille "kjapp en" :)

Skrevet

Jeg er 19 (snart 20) og typen er 24, har vært sammen i 4,5 år og bodd sammen i snart 4 år... Det første året var det ofte, nesten daglig.. Så flyttet vi sammen og da gikk det ned til kanskje 3-4 ganger i uka.. De siste to årene har det vært en gang i uka i gjennomsnitt, noen ganger mer, noen ganger mindre.. Kan gå en mnd mellom hver gang.. Jeg kunne nok tenkt meg 3-4 ganger i uken, mens han gjør alt han kan for å slippe.. "Litt" forskjellige kanskje ^^

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har vært sammen i 6 mnd., og har sex hver dag som regel. Noen ganger blir det "bare" 6 dager i uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...