Ce'Nedra Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Dere som er i faste forhold, hvor ofte har dere sex? Jeg vil gjerne ha sex hver dag, og mener dette er vanlig. Samboer mener det ikke er vanlig å ha sex så ofte. Han synes også det blir for mye å ha sex hver dag, og blir lei seg fordi han føler han ikke strekker til. Jeg prøver å si at sexen er god, jeg ønsker bare å ha det litt oftere.. Andre som har samme problem?
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Mener å ha lest at i et gjennomsnittsforhold har man sex ca 2-3 ganger i uken, så jeg tror typen din har rett. Jeg kunne også tenkt meg å hatt sex oftere. Gjerne hver dag... Hos oss er det ikke lysten det skal stå på, men andre ting som gjør at det ikke passer seg slik. Det er flere faktorer som skal passe for at man skal kunne/klare å ha sex hver dag. Man er laget av kjøtt og blod så kroppen kan bli sliten. Både fysisk og psykisk. Man leser ofte om forhold der man har sex 2-3 ganger måneden. Og da må det en livsstilendring endring til. Man kan si hva man vil, men etter min mening så må noe gjøres da.
Gjest Mirina Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Har sex i hvertfall en gang om dagen, ofte flere. Men nå er vi nyforelska. I tidligere langvarige forhold har jeg ligget på ca annenhver dag på "lystbarometeret".
Gjest Bellatrix Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Jeg synes sex hver dag høre mye ut med mindre forholdet er helt nytt.
Gjest Gjest_Carina_* Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Dere som er i faste forhold, hvor ofte har dere sex? Jeg vil gjerne ha sex hver dag, og mener dette er vanlig. Samboer mener det ikke er vanlig å ha sex så ofte. Han synes også det blir for mye å ha sex hver dag, og blir lei seg fordi han føler han ikke strekker til. Jeg prøver å si at sexen er god, jeg ønsker bare å ha det litt oftere.. Andre som har samme problem? Det høres litt ut som om du skryter litt her? Men du mente det kanskje ikke på den måten? I et forhold pleier vi i gjennomsnitt å ha s e x omtrent en gang i uken. Vi har vært fornøyde med det. Er helt enig med mannen din i at det er for mye! Hadde det vært meg ville jeg ha dumpet ham dersom han ikke gikk med på å redusere det ned kraftig - og likevel være fornøyd.
Poecilia Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Tror nok ikke hver dag er det vanlige. nei. Jeg og kjæresten min følger gjennomsnittet og har sex ca 2-3 ganger i uka
Gjest Lund Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Dere som er i faste forhold, hvor ofte har dere sex? Jeg vil gjerne ha sex hver dag, og mener dette er vanlig. Samboer mener det ikke er vanlig å ha sex så ofte. Han synes også det blir for mye å ha sex hver dag, og blir lei seg fordi han føler han ikke strekker til. Jeg prøver å si at sexen er god, jeg ønsker bare å ha det litt oftere.. Andre som har samme problem? Vi har 4 ganger i uka
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Nå har ikke vi vært sammen mer enn 3 mnd. men vi har sex så og si daglig...kanskje en gang iblandt vi har en dags pause...men da tar vi det igjen dagen etter;)
Ce'Nedra Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2007 Det høres litt ut som om du skryter litt her? Men du mente det kanskje ikke på den måten? Ser ingen grunn til å skryte av noe som helst her jeg er anonym. Vi har bare vært sammen i 2 år.. Det er vel ikke uvanlig å ha sex en gang om dagen da? Han sier han ikke har så stor sexlyst som da han var tenåring. Noen som vet om det kan ha noe å gjøre med at han har for lavt testosteronnivå i kroppen? Synes det er kjedelig at jeg alltid må ta intiativ. Han er jo med med en gang jeg prøver meg, men ville gjerne at han skulle prøve seg på meg litt oftere...
Gjest kinny Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 jeg og samboer har vært sammen i 5 år, og har sex ca annenhver dag. (av og til går det flere dager..) Hvis det hadde vært opp til han, hadde det vært hver dag. dessverre så har sexlysten min blitt nesten helt fraværende etter en abort og litt sånn forskjellig. Til tross for at jeg bare er 22 år, burde jeg nok hatt mer sexlyst enn det jeg har.. Har ikke turt å gå til legen med det enda, selv om jeg sikkert burde..
Noodle Skrevet 30. mai 2007 #11 Skrevet 30. mai 2007 Hver dag er kravstort, ja. Man må gi og ta i et forhold og du bør ikke surmule over at han ikke orker sex hver eneste dag.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #12 Skrevet 30. mai 2007 vi har sex en gang om dagen, men så har vi bare vært sammen i ca.1 halvt år, men håper jo at det ikke blir mindre med tiden.
Gjest Gitte Skrevet 30. mai 2007 #13 Skrevet 30. mai 2007 Vi har perioder hvor vi har oss flere ganger om dagen, andre ganger kan det gå et par uker imellom. Passer meg fint i grunn.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #14 Skrevet 31. mai 2007 Hver dag hadde vært alt for mye for meg. Jeg kunne strukket meg til annenhver. Kjæresten og jeg har vært sammen i ca 3 år og har samleie 1-2 ganger i uka. Noen ganger går det opp mot et par uker mellom hver gang, mens vi andre ganger, f. eks når vi har ferie eller det nettopp har blitt fint vårvær, har sex hver dag. Noen ganger har vi samleie, men andre ganger har vi bare oralsex. Noen ganger, når han har lyst, og ikke jeg, gir jeg ham en håndjobb. Er du ikke fornøyd, bør du finne deg en partner som har mer lik sex drive som deg selv. Vi er jo alle forskjellige. Er det fullstendig kræsj i behovene på området, dvs vanskelig å finne kompromisser, tør jeg påstå at forholdet ikke vil vare.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #15 Skrevet 31. mai 2007 Da kona og jeg møttes for 15 år siden, hadde vi sex hver dag. Vi ble samboere etterhvert, og hadde sex 1-2 ganger pr. uke. Sa fikk vi barn, og hadde deretter sex 1 gang i måneden. I dag er barna store, og vi har sex 1 gang hver 3. måned. That's life !
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. mai 2007 #16 Skrevet 31. mai 2007 Dere som er i faste forhold, hvor ofte har dere sex? Jeg vil gjerne ha sex hver dag, og mener dette er vanlig. Samboer mener det ikke er vanlig å ha sex så ofte. Han synes også det blir for mye å ha sex hver dag, og blir lei seg fordi han føler han ikke strekker til. Jeg prøver å si at sexen er god, jeg ønsker bare å ha det litt oftere.. Andre som har samme problem? J a får nok ikke så mye som jeg håper på da.. Hver dag hadde vært noe..drømme..drømme..
Leo Skrevet 31. mai 2007 #17 Skrevet 31. mai 2007 Han sier han ikke har så stor sexlyst som da han var tenåring. Noen som vet om det kan ha noe å gjøre med at han har for lavt testosteronnivå i kroppen? Synes det er kjedelig at jeg alltid må ta intiativ. Han er jo med med en gang jeg prøver meg, men ville gjerne at han skulle prøve seg på meg litt oftere...Det er neppe grunn til å tro at det skyldes noe sykelig fordi om en mann ikke nødvendigvis har lyst på sex hver dag! Akkurat som hos kvinner, så varierer sexlysten hos menn fra person til person. I etableblerte forhold tror jeg det er mer uvanlig enn vanlig å ha sex hver dag. De fleste har vel for mange forpliktelser og for lite tid til å orke det rett og slett selv om de egentlig hadde hatt lyst. Det er sikkert også mange som rett og slett synes hver dag blir alt for mye og vil oppleve ett "krav" om sex hver dag som avtennende og utidig mas noe som igjen fører til manglende initiativ. Dersom man ikke er like på dette området i utgangspunktet, må begge være villig til å tilpasse seg. Klarer man ikke det, vil det bli mildt sagt vanskelig etter hvert...
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 31. mai 2007 #18 Skrevet 31. mai 2007 Det kommer helt ann på uka...men stort sett 3-4 ganger i uka
Gull knull Skrevet 4. juni 2007 #19 Skrevet 4. juni 2007 Altså, Jeg ble litt lei meg, Fordi da jeg og kjæresten min hadde sex, Så skulle det være nesten 7 ganger hver gang vi var sammen. Følte meg lissom,. Teit, Da jeg ble sliten etter 4 gang. Er det veldig galt=/ Jeg følte lissom at romansen ble borte.. Det ble ikke like spessielt.
Gull knull Skrevet 4. juni 2007 #20 Skrevet 4. juni 2007 Er det Normalt og ha sex 7 ganger i uken? Jeg er 16 år. Og eksen min ville ha sex minst 5-6 ganger hver gang vi var sammen. Men jeg ble ganske sliten etter 4 gangen. Så jeg følte meg litt.. Driti ut eller teit... Er jeg unormal eller dårlig i senga fordi jeg ikke tenner 7 ganger på en dag når det gjelder sex..??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå