Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mimi_*
Skrevet

Hvor tidlig er det mulig(vet at dette er helt individuelt) på graviditet. Jeg har hatt ubeskyttet sex, og nå er jeg grusomt kvalm og uvel, samt det at jeg har mensenmurringer. Venter ikke mensen før om en uke eller så. Tror EL har vært også, for hadde slike murringer tidligere også.. Kan man på noe som helst vis merke at egget blir befruktet??? Sikkert teite spm, men akkurat nå hadde det passet svært dårlig med barn for meg.. Tok en test, men den var negativ. Sikkert alt for tidlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et egg bruker minimum 10-12 dager på og feste seg,jeg fikk positivt svar på cb sin gr,test 4 dager før forventa mens.Men hadde ingen andre tegn da enn at jeg spiste godteri omtrent samtidig som jeg spiste middag;-) Jeg har veldig regelmessig syklus på 28 dager,så det kommer jo litt an på hvordan syklusen din er,men de sier jo at du skal vente til ikm med og teste,da får du et mest riktig svar.

Skrevet

Hvis du venter mens om en ukes tid, har du sikkert hatt eggløsning for ca en ukes tid siden også. Tror man kan ha symptomer en uke etter EL. Selv begynte jeg å få symptomer 8-9 dager etterpå mener jeg. Jeg fikk som deg også mensenmurringer, men det kom ikke før litt senere.

Håper du ikke er gravid og at det er andre ting som forårsaker kvalmen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...