Gjest bare innom Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Jeg bare lurer på hvordan andre gjør det. Typen min er ikke videre interessert i at jeg skal ha "venner" fra fortiden av motsatt kjønn på facebook. Det irriterer meg bittelitt, men samtidig kan jeg ikke si at jeg synes at han bør ha det heller... Hvorfor friste skjebnen og ta opp igjen tonen fra gammelt av liksom.... Bare vi som er litt snåle sånn kanskje?
Gjest Bellatrix Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Ja, jeg har "venner" fra motsatt kjønn. Føler ikke at de er noen fristelse så det palger hverken meg eller mannen. Hadde det vært sånn at noen av dem ville føles fristende hadde jeg ikke hatt de der.
Ce'Nedra Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Vi har blitt enige om å ha "restricted profiles" på ekser. Vil ikke at eksene våre skal sitte å se på masse bilder av oss sammen osv. Du kan selv regulere hvor mye du vil at folk skal se av profilen din, og da kan jo du og typen din komme fram til en enighet der
Gjest baby-E Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har mange venner av motsatte kjønn. Mange gamle klassekamerater, nåværende kamerater, og en del av samboerens kamerater som nå også er mine. Det samme er det for samboeren min. Vi har begge venner av motsatt kjønn, og da forstår jeg ikke hvorfor de ikke kan være mine venner på facebook.
wind-up bird Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Ja, det høres snålt ut for meg iaf. Har venner av begge kjønn i dagliglivet, så da har jeg det på facebook også.
♥Mirella♥ Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Ja, jeg har "venner" fra motsatt kjønn. Føler ikke at de er noen fristelse så det palger hverken meg eller mannen. Hadde det vært sånn at noen av dem ville føles fristende hadde jeg ikke hatt de der. samme her.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Når du sier "venner", mener du da ekskjærester?
Gjest Opa Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Selvfølgelig har jeg det! Eller er du redd for at å ha venner av motsatt kjønn er å være utro? (ingenting forundrer meg på KG)
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 Venner er greit nok, men exer og tidligere flammer blir en vurderingssak.
Poecilia Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 Har bare mannlige venner jeg, så kjæresten min er dønn nødt i å finne seg i det. Men jeg har ingen ekser, så den delen kan han bare slappe av med.
Gjest _Leela_ Skrevet 30. mai 2007 #11 Skrevet 30. mai 2007 Har flere venner av det andre kjønn på Facebook, de er gamle skolekamerater, folk jeg jobber med og typen til venninner. Hadde vært vel sært om kjæresten skulle nekte meg dette. Men har ikke lagt til noen gamle flammer eller kjærester da, disse er jeg ferdig med og har ikke kontakt med de.
Gjest Mirina Skrevet 30. mai 2007 #12 Skrevet 30. mai 2007 Ja, det høres snålt ut for meg iaf. Har venner av begge kjønn i dagliglivet, så da har jeg det på facebook også. Samme her.
Gjest Singel Skrevet 30. mai 2007 #13 Skrevet 30. mai 2007 Som singel kvinne har jeg "venner" av begge kjønn. Men jeg ville ha likt svært dårlig om en kjæreste hadde hatt jentevenner i virkelige livet og i Facebook...
Gjest Bellatrix Skrevet 30. mai 2007 #14 Skrevet 30. mai 2007 Som singel kvinne har jeg "venner" av begge kjønn. Men jeg ville ha likt svært dårlig om en kjæreste hadde hatt jentevenner i virkelige livet og i Facebook... Så du mener han skulle avvist alle jenter han har gått på barneskolen med eller kjent så vidt en eller annen gang? Det er få av "vennene" jmine på facebook som jeg noengang har hatt en nær relasjon til, sånn tror jeg det er med de fleste.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #15 Skrevet 30. mai 2007 Så du mener han skulle avvist alle jenter han har gått på barneskolen med eller kjent så vidt en eller annen gang? Det er få av "vennene" jmine på facebook som jeg noengang har hatt en nær relasjon til, sånn tror jeg det er med de fleste. Det går fint an å avvise venner i Facebook :-) La være å svare. Jeg har fått noen friend requests fra folk jeg gikk sammen med i barneskolen men jeg har bare latt være å svare...vil ikke ha kontakt med alle og hadde vi ikke kjemi da, hvorfor skal vi være "venner" nå?
Gjest Mirina Skrevet 30. mai 2007 #16 Skrevet 30. mai 2007 Nå er det slik at 90% av vennene mine IRL er gutter, så da hadde det blitt veldig unaturlig om jeg skulle avvist dem når de legger meg til som venn på facebook.
Gjest Bellatrix Skrevet 30. mai 2007 #17 Skrevet 30. mai 2007 (endret) Det går fint an å avvise venner i Facebook :-) La være å svare. Jeg har fått noen friend requests fra folk jeg gikk sammen med i barneskolen men jeg har bare latt være å svare...vil ikke ha kontakt med alle og hadde vi ikke kjemi da, hvorfor skal vi være "venner" nå? Det er et godt spørsmål. Som sagt så har jeg flere på vennelista som jeg egentlig ikke anser som venner. Sånn har jeg inntrykk av at mange andre har det også. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg ser ikke noen grunn til å avvise folk bare for å avvise dem. Skulle jeg avvist noen måtte det vært fordi jeg enten ikke visste hvem de var i det hele tatt eller det var noen jeg sterkt mislikte. Hvis man bare skal ha virkelige venner der så skjønner jeg ikke vitsen mef fb i det hele tatt. Virkelige venner trenger jeg ikke facebook for å ha kontakt med. Endret 30. mai 2007 av Bellatrix
Gjest -eline- Skrevet 30. mai 2007 #18 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har masse guttevenner i det virkelige liv og dermed også på Facebook. Har også etpartre gamle flammer addet som venn på Facebook, morsomt å høre hva de holder på med. Verken jeg eller samboeren min har noe problemer med det (han har selvsagt jentevenner, noe annet ville vært rart).
Gjest Mirina Skrevet 30. mai 2007 #19 Skrevet 30. mai 2007 Hvis man bare skal ha virkelige venner der så skjønner jeg ikke vitsen mef fb i det hele tatt. Virkelige venner trenger jeg ikke facebook for å ha kontakt med. Helt enig. Jeg har over 150 venner på facebook, og det sier seg selv at jeg ikke har så mange "virkelige" venner. Jeg hadde rett og slett ikke hatt tid til å pleie så mange vennskap IRL.
*Emma* Skrevet 30. mai 2007 #20 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har venner av det motsatte kjønn både på facebook og IRL - det samme har mannen min. Det er jo snakk om venner. (Selvom noen av dem engang for mange år siden kanskje var noe mere.) Jeg stoler på han. Han stoler på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå