Gå til innhold

10 åring og bursdag

Anbefalte innlegg

Gjest Miss Cutie
Skrevet (endret)

Tenkte litt på bursdagen til 10 åringen her som blir 11. Dette er jo lenge til enda, men det er litt spesielt i år for hun skal ikke ha Halloween fest (hun har bursdag samme dag) som hun har hatt siden hun var 3 år. I år tenkte vi å ha en rolig dag, la henne og ett par venninner gå på kino og kanskje Mac Donalds etterpå eller noe. Om kvelden ha vår lille rolige halloween feiring. På 10 års dagen hennes ba vi alle jentene i klassen som vi har gjort i flere år. De er ganske store nå, så vi snakket litt om dette. Datteren min er enig at det er tid for noe annet.

Dere med barn rundt denne alderen, hva gjør dere? Har dere selskap?

Endret av Miss Cutie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp kommet meg etter ti-års feiring her...

Vi inviterte hele klassen; til pizza, pølser, kaker og snop,leker og ballonger, fiskedam og såpeboblekrig. Det var utrolig artig og ungene syntes det var kjempestas med litt "barnslig" bursdag. Trenden i klassen i år har vært noen få venninner eller kompiser på kino eller lignende. Og det er så absolutt en koselig måte å feire bursdag på det også, men her var vi altså ikke "større" enn at tradisjonell barnebursdag forstatt var artig.

Skrevet

Vi har heller ikke bursdagsfester etter fylte 10 år her i huset, men velger å ha en liten markering med de nærmeste vennene - Pizza hjemme og kino, bowling e.l.

Gjest Bodillen
Skrevet

Vår datter på 10 hadde sin siste store bursdag med jentene i klassen og tre av guttene nå i år.

Neste år vil hun ha noe mindre og roligere, så da blir det bare de 3-4 venninnene i klassen hun er mest sammen med, pluss et par venninner utenom.

Skrevet

Jeg har ikke så store barn selv ennå, men vet at her er det vanlig å ha bursdagsselskap til fylte 10 år. Etter det inviterer de gjerne et par venninner til pizza og film el.l.

Skrevet

11 års dagen i fjor ble feiret med noen få kompiser på bowling, og så var det hjem og spise kake etterpå.

12 års dagen er nær forestående og jeg har ikke fått noen ønsker ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...