Bomull Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har fått brune flekker på tennene de siste årene og skulle veldig gjerne fjernet dette. Før i tiden fantes det en slipende pulvertannkrem å få kjøpt på apoteket, men denne tviler jeg på at er særlig bra for emaljen. Fjerner slike hjemmeblekingspakker flekker, eller blir alt bare hvitere? Og hvem anbefaler dere?
ashera Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Har ikke prøvd hjemmebleking, så følger med på tråden. Tiol TS: Er du sikker på at det bare er vanlig misfarging du har, og ikke tannstein? Tannlegen fjerner nemlig tannstein. Ellers har jeg klart å fjerne flekker på tennene mine ved å ta tannkrem på et lommetørkle og gni direkte på tanna, uten å bruke vann.
Ce'Nedra Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Om tennene dine er flekkete, bør du ikke bruke hjemmebleking. Dette kan gjøre fargeforskjellene større. Bestill i alle fall konsultasjon hos tannpleier/tannlege først, så du får sjekket om tennene dine tåler å bli bleket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå