SamanthaJones Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 hmm, dette er skannet fra Vogue for kanskje 1 år siden, og jeg bare digger det stoffet som hun har på sine lekre ben. hva slags stoff er det? hmmm, http://tinypic.com/view.php?pic=4zwlkk1
SamanthaJones Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 det var det jeg tenkte meg, men vet ikke helt nøyaktig hva, finnes jo flere forskjellige sånne plast-greier. peace. :slåss:
Liskat Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Det er ikke plast, og det ser heller ikke ut til å være latex så vidt jeg kan se. Det kan være jeg tar feil og at det er latex, men jeg synes det ser mest ut som lakk. Her har du eksempel på strømper i latex, og her er et eksempel på strømper i lakk.
SamanthaJones Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2007 Er det noe stretch i de stoffene? hehe
Liskat Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 (endret) Det er litt, ja, men ikke så veldig mye. Stoffene kan holde inn litt. Lakk er litt mer stretchy enn latex. Jeg anbefaler deg å kjøpe noen i lakk, siden det ofte har noe belegg på insiden som gjøre det enkelt å få av og på. Latex er et h*****e å få av og på (det er jo tross alt gummi). Latex trenger gjerne også en del mer styr og stell enn lakk (latex pudres når det ikke er i bruk, og må oljes når du bruker det for at det skal skinne). I tillegg så er lakk av god kvalitet langt rimeligere enn latex av god kvalitet. Endret 30. mai 2007 av Liskat
SamanthaJones Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2007 Pluss at lakk ser myye finere ut;D takk for svar Liskat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå