Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til hva jeg kan gi kollegaen min som fyller år snart? Det er ikke noen rund dag, har bare lyst å gi henne en oppmerksomhet på dagen. Vin er uaktuelt da hun drikker lite og en blomsteroppsats er kanskje litt kjedelig? Jeg er temmelig tom for ideer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med ekstra fin kaffe fra en kaffebutikk (hvis hun drikker det, da?), eller noe spiselig (f.eks en liten kake/kakestykke) noe hun kan kose seg med?

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet (endret)

Hva med et billig men kult smykke, eller tåring? Eller noe som enkelt som et kult kort?

Ble bare kult innlegg.... :sjenert:

Endret av TuttaCalcutta
Skrevet

Tusen takk for fine tips!

Skrevet

Dersom kjemien dere imellom er god, ta henne med ut og kos dere med en god middag.

Evnt gå på teater eller se et show.

Gjest Vampyra
Skrevet

Kjøp sjokolade i en skikkelig sjokoladebutikk!

Skrevet

Er ikke helt samme situasjon som deg, men vi har en kollega som skal slutte hos oss snart.

Vi skal "hele gjengen" ut og kose oss med en bedre middag (vi har bestillt bord, og spanderer selfølgelig på henne). I tillegg har vi tenkt å gi henne en blomsterbukett, og kjøpe et smykke til henne...

Hun vet ingen ting, bare fått beskjed om at vi henter henne den.... kl.... og at hun ikke trenger å stille i fjellantrekk... ;)

Håper vi får en fin kveld...

• 13 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Synes du kan kjøpe en fin blomst og ett kort😄 eller ta henne med ut for å spise som nevnt ovenfor om det lar seg gjøre 😄

Anonymkode: f7faa...cda

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du kan kjøpe en fin blomst og ett kort😄 eller ta henne med ut for å spise som nevnt ovenfor om det lar seg gjøre 😄

Anonymkode: f7faa...cda

Tråden er fra 2007

Anonymkode: ab6d0...a45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...