Rhiakath Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Ute etter en mørk selvbruner, altså en som ikke gjør deg oransjeaktig. Har forsøkt Nivea, Dove, Natusan og L'Oreal, men de tre første får jeg utslett av og den siste syns jeg blir litt oransjeaktig, særlig hvis jeg påfører mer enn en gang. Noen som har noen gode merker å anbefale?
Gjest Alou Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Shiseido! Blir ikke orange, men en fin naturlig brun farge. Hvis du vil ha en nokså mørk farge må du påføre flere ganger. Den koster litt, men det er mye på en pumpefalske. Varer lenge hvis du f.eks. bare bruker i ansiktet.
Gjest Gjest_BlåBær_* Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Tja.... Har mye å si på grunnfargen. Blir nok aldri helt bra med selvbruning uansett. UV er tingen... Jeg bruker Piz Buin Sommer sensation nå, seig konsistens (siliconeaktig), litt vanskelig å påføre,tørker nesten for fort , men gir bedre farge enn L'oreal på meg i hvertfall. Selv om konsistensen til L'oreal sin er et stooort savt!
Gjest Alou Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Tja.... Har mye å si på grunnfargen. Blir nok aldri helt bra med selvbruning uansett. UV er tingen... UV er ikke tingen. Shiseido gir en 100% naturlig farge og ingen tror på meg når jeg sier det er selvbruning jeg har tatt!
Gjest Gjest_BlåBær_* Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 UV er ikke tingen. Shiseido gir en 100% naturlig farge og ingen tror på meg når jeg sier det er selvbruning jeg har tatt! Jaha, men har du grunnlag? Har selv sett naturlig ut med alle mulig slags selvbrunere i ulike kvaliteter da jeg hadde grunnlag i høst. Det hjelper til å dra fargen rett vei. Er man albino/bleik normann vil ikke vidundermiddel hjelpe, tror ikke før jeg får prøvd det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå