Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smurte meg inn med selvbruningskrem i går (l'oreal sin nye), og da jeg våknet i dag merket jeg at jeg har tydeligvis vasket hendene litt for godt i går! Dvs, litt utpå håndflaten har jeg et ganske brått skille hvor det går fra brun til hvitt. Bortsett fra akkurat på hendene ser fargen veldig troverdig ut, men er litt kjipt når hendene ser ut som de er halvveis dynka i maling! Det jeg prøvde å gjøre var å vaske kun inni håndflatene etter at jeg var ferdig å smøre meg inn, gni de litt mot hverandre osv, men oversiden av hendene har tydeligvis ikke tålt dette.

Hva skal jeg gjøre? Har prøvd å gni litt med sitronsaft, men merket egentlig ingen forskjell. Må jeg bare vente til det går over av seg selv? Og har dere tips til hvordan jeg kan unngå dette i fremtiden?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_BlåBær_*
Skrevet

Æsj, ja... hendene mine blir aldri 100% bra... Hørt sitronsaft kan hjelpe til å få jevnere overganger, ellers har Model co. tan-remover ;)

Lykke til!

Skrevet

Har du noen produketer med AHA eller fryksyrer? Typisk md formulations- produkter eller den grønne peeling-krukken til Loreal. Tar man på det flere ganger går farger fort bort. Jeg gjør det i ansiktet hvis jeg får skjolder.

Skrevet
Æsj, ja... hendene mine blir aldri 100% bra... Hørt sitronsaft kan hjelpe til å få jevnere overganger, ellers har Model co. tan-remover ;)

Lykke til!

Hvor får man kjøpt denne da? Og hva er prisen?

Skrevet
Hvor får man kjøpt denne da? Og hva er prisen?

Tror de har den på Esthetique. Jeg kjøpte den i fjor, husker ikke helt hvor mye den kostet. Rundt 200 kroner kanskje?

Skrevet

jeg har hørt at tannkrem kan hjelpe, men har aldri prøvd det selv så jeg vet ikke om det fungerer.

Skrevet

Ok, da skal jeg se om jeg får tatt meg en tur til byen i morgen. Blir jo jevnere etterhvert, men kan være greit å ha til neste gang! Prøve tannkrem nå tenker jeg =)

Tusen takk for tips, og kom gjerne med flere hvis dere har!

Gjest Gjest_BlåBær_*
Skrevet

Tan Removeren fra Model Co. koster ca 220. Får den der de selger Model Co. Esterthique muligens?

Skrevet

Kan man bruke den Removeren på andre typer selvbruningsprodukter også tro ? Har hatt en dårlig erfaring med den fra Clarins nå nemlig :frustrert: Den var vanskelig å få jevn altså ! Den ble kåret til best i test i Allers, men jeg ble ikke imponert ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...