Gjest Miss Cutie Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Lurer på hvor dere pleier å reise eller hva dere gjør i løpet av sommeren. Vi har bestilt flybilletter til England hvor mannen er fra. Der skal vi være i nesten 3 uker og har laget fullt program. Det blir legoland, dyrepark, Londonstur, Adventure wonderland, akvarie mm. Ellers i sommer skal vi mye på turer i fjellet, skogen og forskjellige ting som barna liker. Hva gjør dere i løpet av sommeren?
Kayli Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Vi skal til Kristiansand og besøke dyreparken. Det blir kanskje en tur til Sverige senere i sommer, og garantert noen småturer med campingvogna.
Gjest Elastica Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Helg i Dyreparken, hytteferie ved kysten, en uke i Løkken i Danmark med røde pølser og sesongkort på Fårup Sommerland. Puh. Dessuten mye kos hjemme med hunder, venner på besøk og grilling i hagen.
*Ariel* Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 I år skal ungene på hver sin helgecup i fotball. Vi foreldre skal på vår første weekendtur alene noensinne, og det blir ferien vår. Ellers blir det vel hytten tenker jeg.
Gjest Bodillen Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 I år skal ungene på hver sin helgecup i fotball. Vi foreldre skal på vår første weekendtur alene noensinne, og det blir ferien vår. Ellers blir det vel hytten tenker jeg. Det hørtes deilig ut! kos dere! Vi skal ikke noe spesielt i år, siden vi bygger hus og har masse å holde på med i forbindelse med det. Heldigvis bor vi nær sjøen og har tilgang på båt, så vi skal prioritere noen dagsturer for ungenes skyld. Antagelig blir det en tur på hytta også.
*Ariel* Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Ja det skal bli veldig godt, selv om ikke turen bærer så langt. Har vært sammen i 12 år uten å reise noen steder uten ungene, og ikke det en gang har vært så mange gangene. Det er deilig når barna begynner å bli så store at man virkelig kan nyte hverandre igjen
ToveM Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 2 uker til Danmark med combi-camp, først 1 uke på en plass på Fyn, så en uke på sørvest-jylland
Gjest silkesvarten Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 siden vi venter små i ferien så blir det en dagstur til dyreparken og dagstur til kongeparken eller så vil vil prøve å få til en tur i legoland etter den lille har blitt fødd:)
måneperle Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Vi blir mye på hytta i sommer også. Var to dager i Hunderfossen i fjor, og muligens en liten tur til Sverige i år:-) Gleder meg!
Furstina Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 Vi ska på en helgtur till Göteborg och Liseberg. Så ska vi flera veckor till Norge för att umgås med familj och släkt. Vi ska fiska, shoppa, gå turer i skogen, leka, bygga lite på huset och bara vara där. Resan ska gå med tåg och båt - för barnens skull
Majabeth Skrevet 31. mai 2007 #12 Skrevet 31. mai 2007 Vi har gård, så som vanlig blir det ikke tid til ferie. Kanskje en helg eller to på hytta?
Gjest gammel gjest Skrevet 31. mai 2007 #13 Skrevet 31. mai 2007 Vi skal være hjemme, bortsett fra et lengre opphold hos mine foreldre (de bor 2 timer unna) I fjor var vi i dyreparken, så i år blir det ingen parkferie. Hos mine foreldre blir det dagsturer i fjellet, fisking og bading, og om ryggene våre holder, skal vi på telttur. Ellers blir det vel å besøke familie rundt om kring, og å ha besøk. Gleder meg! Vil helst ikke ha fult program hele ferien, men men, regner med det kommer til å gå i ett av besøkende og våre egne "pliktbesøk"... Men ferien hos mine foreldre får jeg ihvertfall. Og den skal jeg benytte fult og helt til det vi har LYST til, uten å måtte tenke på hva alle andre har tenkt!
Siam Skrevet 31. mai 2007 #14 Skrevet 31. mai 2007 Vi skal være et par dager i Dyreparken i Kristiansand. Ellers skal vi være mye på hytta og bade!
Gjest Jytte Skrevet 31. mai 2007 #15 Skrevet 31. mai 2007 For første gang på over 18 år skal mannen og jeg på ferie helt for oss selv ... gleder oss nesten ihjel Nå starter vi på livet uten barn - det er både godt og trist på en gang ..
eximus Skrevet 31. mai 2007 #16 Skrevet 31. mai 2007 Vi skal være på vår egen hytte mesteparten av tida, men har også leid en annen privat hytte i Sverige i en uke. Ellers har yngstemann og jeg nettopp vært en uke i syden.
gompen Skrevet 1. juni 2007 #17 Skrevet 1. juni 2007 Skal til Dyreparken med barna og besøke storesøsteren min som bor i Kristiandsand, i samme slengen. Så blir det vel hyttekos og besøk til familie og venner. bading,skogturer osv. Godt mulig vi tar oss en friuke uten barn for å finne på noe sammen. Ifjor dro vi til London Forstår forøvrig ikke dere som ikke har vært på ferie uten barn i 12 år. Hvorfor ikke?
Gjest Jytte Skrevet 1. juni 2007 #18 Skrevet 1. juni 2007 Skal til Dyreparken med barna og besøke storesøsteren min som bor i Kristiandsand, i samme slengen. Så blir det vel hyttekos og besøk til familie og venner. bading,skogturer osv. Godt mulig vi tar oss en friuke uten barn for å finne på noe sammen. Ifjor dro vi til London Forstår forøvrig ikke dere som ikke har vært på ferie uten barn i 12 år. Hvorfor ikke? Når man jobber og har skolebarn så er ferien knapp nok. Kunne ikke tenkt meg å sette ungene til andre for at mannen og jeg skulle bruke en uke på egen-ferie .. dessuten har mye av vår glede vært å reise med ungene våre. I løpet av våre 18 år sammen, så har vi vært på en langhelg sammen uten barn .. men vi reiste sammen med venner - så dette er første gang vi reiser helt alene - bare oss to :icon_smile:
fil Skrevet 1. juni 2007 #19 Skrevet 1. juni 2007 Forstår forøvrig ikke dere som ikke har vært på ferie uten barn i 12 år. Hvorfor ikke? Er vel ikke alle som har mulihet til å feriere uten ungene. Vi har ingen til å passe våre tre i en uke. Er vi riktig heldige kan mannen min og jeg få en helg sammen uten unger. Husker ikke helt når det var sist, mener det var høsten 05.
*Ariel* Skrevet 1. juni 2007 #20 Skrevet 1. juni 2007 Forstår forøvrig ikke dere som ikke har vært på ferie uten barn i 12 år. Hvorfor ikke? Fordi vi ikke har råd til å reise på ferie så ofte. Har vært på 4 ferier med barna siden de ble født. Da blir det heller ikke prioritert å reise uten barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå