alvine Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hva slags tilbehør skal dere ha til kjolen? Tenker da på smykker, veske, sjal, hårpynt og annet. Legg gjerne med bilder Jeg skal ha hårpynt og smykker i gullfarge, siden kjolen min er i en gylden farge. Har ikke funnet noe fint smykke, til en overkommelig pris enda. Så jeg får lete videre. Men ønsker å ha et enkelt et som henger litt ned, siden jeg har v-utrigning på kjolen. Noen tips? Skal kanskje ha et helt enkelt armbånd og små gullørebobber også. Liker godt denne veska, men er usikker på om en veske bare vil bli iveien på denne dagen. Noen med erfaringer? Har også tenkt på om jeg skal ha et sjal i tilfelle det blir kaldt utover kvelden. Vurderer å få mamma til å lage et til meg, siden jeg ikke er så flink med strikkepinnene selv Og paraply, trenger man det?
Gjest Gjest_S_* Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Less is more! Skal bare ha hengende perler i ørene, forlovelsesring og giftering.
alvine Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 Less is more! Er egentlig veldig enig i dette, men synes det blir litt nakent i halsen uten smykke. Og så er jeg helt avhengig av veska mi da Men dette er vel kanskje en dag man kan droppe den...
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Og så er jeg helt avhengig av veska mi da Men dette er vel kanskje en dag man kan droppe den... Bruk forloveren som "veske-holder".
*Emma* Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 (endret) Jeg hadde tiara, smykke og øreringer - og langt slør. Ingen veske, la igjen sjalet på hotellet (med vilje) og ikke noe stæsj i håret utover tiaraen/sløret... Her er bilde....samme ligger i en annen tråd her. Endret 30. mai 2007 av *Emma*
Malama Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Jeg skal ha smykke (enkelt perlesmykke) og helt enkle perleøredobber. Jeg skal ha slør jeg da...og en heklet krone på hodet, som mamma laget til hun skulle gifte seg. (den er lita, men gjør noe med helhetsintrykket, som betyr mye for meg, go er mer "rett" for meg enn en tiara) Kjolen kommer med både veske og sjal. sjalet har jeg kanskje om skuldrene på kvelden når jeg skal fra festen til hotellet, og veska er jeg høyst usikker på om jeg skal bruke eller ei, for jeg ser for meg at den er i veien. Men putte lebestift og kleenex i den, og gi forloveren ansvar for å vite hvor den er, kanskje...
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Jeg skal kun ha noen hengende diamant øredobber fra min oldemor (something old ) i ørene og ikke noe annen pynt i håret enn slør. Kjolen min har masse pynt på brystpartiet så synes det blir for mye med halskjede. Ellers skal forloveren min få lov til å ha mitt stæsj i sin veske.
Arkana Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Jeg skal ha sjal og veske. Har ikke bestemt om jeg skal ha smykker utenom ringen enda. Ikke øredobber i allefall, det bruker jeg aldri uansett og ikke armbånd eller tiara/hårpynt heller, synes for mange smykker blir overdrevet, men kanskje et pent, enkelt og elegant smykke rundt halsen. Må bli sølv i såfall siden alt tilbehøret er sølv (kjolen og sjalet er blå). Tror ikke veska blir i veien, jeg skal jo ikke akkurat vandre så mye rundt, men det er mye som er greit å ha med og mye som jeg må ha med (og siden forloveren min er en mann er det uansett uaktuelt å få ham til å bruke veske ).
Branna Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har smykkedilla, og skal ha både tiara, perlekjede, perleøredobber, armbånd og ring, da ikke forlovelsesringen men en diamantring som jeg fikk av min kjære til jul i fjor. Her er bilder: Tiaraen jeg mest sannsynlig skal ha Perleøredobber Vet ikke om det blir noe av, men jeg ønsker meg dette perlekjedet. I tillegg skal jeg ha langt slør med gullbroderier her og der. Vet ikke hvilken veske jeg skal ha enda, men likte den alvine har sett seg ut. Kjolen min er ganske enkel, bare med små, rosa blomster langs utringningen (som er rund) og i livet. Derfor synes jeg det er greit med mye smykker, da jeg går med en del smykker til vanlig også .
Gjest Pesto Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har smykkedilla, og skal ha både tiara, perlekjede, perleøredobber, armbånd og ring, da ikke forlovelsesringen men en diamantring som jeg fikk av min kjære til jul i fjor. Her er bilder: Tiaraen jeg mest sannsynlig skal ha Perleøredobber Vet ikke om det blir noe av, men jeg ønsker meg dette perlekjedet. I tillegg skal jeg ha langt slør med gullbroderier her og der. Vet ikke hvilken veske jeg skal ha enda, men likte den alvine har sett seg ut. Kjolen min er ganske enkel, bare med små, rosa blomster langs utringningen (som er rund) og i livet. Derfor synes jeg det er greit med mye smykker, da jeg går med en del smykker til vanlig også . Hei Branna, kan være at du har lagt ut bildet av kjedet du vil ha på dagboken din, men jeg fant det først nå. Synes uansett at det var veldig fint. Kommer sikkert til å passe fint til resten. Likte øredobbene også, er på leting etter noe lignende selv, dråpeformede øredobber er fint
Gjest Pesto Skrevet 30. mai 2007 #11 Skrevet 30. mai 2007 Jeg skal ha smykke (enkelt perlesmykke) og helt enkle perleøredobber. Jeg skal ha slør jeg da...og en heklet krone på hodet, som mamma laget til hun skulle gifte seg. (den er lita, men gjør noe med helhetsintrykket, som betyr mye for meg, go er mer "rett" for meg enn en tiara) Kjolen kommer med både veske og sjal. sjalet har jeg kanskje om skuldrene på kvelden når jeg skal fra festen til hotellet, og veska er jeg høyst usikker på om jeg skal bruke eller ei, for jeg ser for meg at den er i veien. Men putte lebestift og kleenex i den, og gi forloveren ansvar for å vite hvor den er, kanskje... Hei, måtte bare nevne at heklet krone hørtes veldig stilig ut. Noe helt annet liksom, du har ikke et bilde av den, det hadde vært gøy å se. Jeg går nok for en tiara, men jeg må vel bare innse at jeg kunne hatt "pyntedokke" som mellomnavn :-D
Gjest Pesto Skrevet 30. mai 2007 #12 Skrevet 30. mai 2007 Hva slags tilbehør skal dere ha til kjolen? Tenker da på smykker, veske, sjal, hårpynt og annet. Legg gjerne med bilder Jeg skal ha hårpynt og smykker i gullfarge, siden kjolen min er i en gylden farge. Har ikke funnet noe fint smykke, til en overkommelig pris enda. Så jeg får lete videre. Men ønsker å ha et enkelt et som henger litt ned, siden jeg har v-utrigning på kjolen. Noen tips? Skal kanskje ha et helt enkelt armbånd og små gullørebobber også. Liker godt denne veska, men er usikker på om en veske bare vil bli iveien på denne dagen. Noen med erfaringer? Har også tenkt på om jeg skal ha et sjal i tilfelle det blir kaldt utover kvelden. Vurderer å få mamma til å lage et til meg, siden jeg ikke er så flink med strikkepinnene selv Og paraply, trenger man det? Paraply trenger du bare på vestlandet tror jeg Men det er noen her på KG som har funnet noen kule paraplyer på nettet som passer til kjoler osv. så muligheten er der.
alvine Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 31. mai 2007 Her er bilder: Tiaraen jeg mest sannsynlig skal ha Nydelig tiara du har funnet deg Jeg har også vært på leting etter en helt enkel tiara i gull. Vet du hvilke butikk som har denne? Paraply trenger du bare på vestlandet tror jeg Men det er noen her på KG som har funnet noen kule paraplyer på nettet som passer til kjoler osv. så muligheten er der. Skal gifte meg på vestlandet ja Men satser på at det blir oppholdsvær. Tror jeg får ha en vanlig sort paraply i bilen, i tilfelle det skulle pøse ned...
Branna Skrevet 31. mai 2007 #14 Skrevet 31. mai 2007 Hei Branna, kan være at du har lagt ut bildet av kjedet du vil ha på dagboken din, men jeg fant det først nå. Synes uansett at det var veldig fint. Kommer sikkert til å passe fint til resten. Likte øredobbene også, er på leting etter noe lignende selv, dråpeformede øredobber er fint Tusen takk! Håper på å få det kjedet i kombinert bursdagsgave og morgengave av mannen, jeg har bursdag seks dager før bryllupet, så... Men det er litt dyrt, da, nesten 4000,- Nydelig tiara du har funnet deg Jeg har også vært på leting etter en helt enkel tiara i gull. Vet du hvilke butikk som har denne? Takk! Jeg kjøpte den på eBay. Vant auksjonen tidlig i morges. Søk på "gold pearl tiara" så kommer den sannsynligvis opp et eller annet sted. Den er rimelig poppis på eBay, så det er alltids noen som har den ute til auksjon.
Gjest 3llie Skrevet 31. mai 2007 #15 Skrevet 31. mai 2007 Jeg skal ha dette tilbehøret: Tiara : http://www.unik-mru.no/assets/foto/vikletgulltiarabilde.jpeg Armbånd: http://www.unik-mru.no/assets/foto/goldenpearlb.jpeg Halssmykke: http://www.unik-mru.no/assets/foto/goldenpearl.jpeg Øredobber: http://www.unik-mru.no/assets/foto/petitegoldkremkvit.jpeg
Knøttet Skrevet 31. mai 2007 #16 Skrevet 31. mai 2007 Jeg skal ha en liten veske med det mest nødvendige i (kleenex, sminke, hodepinetabletter ++), en blå øredobb (something blue), et lånt smykke av mamma (something borrowed), og så har jeg en slags bolero i tilfelle det blir dårlig vær, for jeg også gifter meg på vestlandet
mavir07 Skrevet 31. mai 2007 #17 Skrevet 31. mai 2007 Hei Jeg skal ha nydelig små blå hjerter i ørene og i halsen. Et enkelt pent armbånd. Den første ringen jeg fikk av min tilkommende. Slør og små perler i håret. Ellers skal jeg ha en liten veske med det viktigste som astmamedisin, paraset og sminke.
panda Skrevet 1. juni 2007 #18 Skrevet 1. juni 2007 Man bør kanskje ha med paraply i reserve, man vet jo aldri med været i Norge. Foreslår at man da kjøper inn en golfparaply. Disse er store og vil dekke kjolen bra.
Malama Skrevet 1. juni 2007 #19 Skrevet 1. juni 2007 Hei, måtte bare nevne at heklet krone hørtes veldig stilig ut. Noe helt annet liksom, du har ikke et bilde av den, det hadde vært gøy å se. Jeg går nok for en tiara, men jeg må vel bare innse at jeg kunne hatt "pyntedokke" som mellomnavn :-D Jeg har nok ikke bilde av den slik den blir å se ut, dessverre. Jeg har (hjemme, ikke her på jobb) bilde av den på hodet mitt forsåvidt, men vi skal endre litt på den. Dvs, mamma syr på den perler... (jepp, mye perler på meg. Er perler på kjolen, i sløret, om halsen, i ørene, i bomstene og altså også nederst på krona...) Paraply har jeg ikke tenkt på, men jo, jeg gifter meg også på vestlandet, og det er jo absolutt en mulighet for at det kan finne på å regne. Får vurdere værmeldinga når vi kommer litt nærmere, og se om jeg burde tenke på det også (i så fall blir det ikke utefotografering slik vi har planer om heller...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå