Gå til innhold

Funnet kjole billig!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er nok inch'es ja. Søk på google etter "inch cm converter" så finner du er du kan bruke til å regne om....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes, fant det her:

www.onlineconversion.com/length_common.htm

Om kjolen trengs å tas inn litt så burde vel en vanlig skredder kunne hjelpe med det? Eller blir det mye problemer og dyrt osv?

Skrevet

Gå inn på google.no å skriv f.eks 36.5 inch in cm

Da får du opp målene i cm

Man kan også gjøre andre vegen f. eks 90 cm in inch

Gjest Vampyra
Skrevet

Her er i allefall den MS kjolen hun sa den lignet på!

Nydelig! :-D

Skrevet

En inch er ca 2,5 cm.

Bare å gange tallet med 2,5 altså.

Skrevet

98.1% score er ikke så bra på ebay. Har selgeren solgt mange kjoler? Jeg handler mye på ebay men ofte er det mye fake der også. Hadde jeg vært deg hadde nok heller kjøpt den gjennom en av de andre brudesidene.

Skrevet
98.1% score er ikke så bra på ebay. Har selgeren solgt mange kjoler? Jeg handler mye på ebay men ofte er det mye fake der også. Hadde jeg vært deg hadde nok heller kjøpt den gjennom en av de andre brudesidene.

Her er selgeren jeg har funnet: http://myworld.ebay.com/buydirectbridals/ Har du tid å ta en kjapp titt og si om du mener selger er useriøs eller ei??

Skrevet

Bare fordi han har en del positivt så betyr det ikke at du må se på det, les over komentarene og se hva det negative er.. Bare fordi veldig mange er fornøyde er det kjedleig om f.eks en del aldri fikk den o.s.v.

Skrevet

Ser ut som det negative responsen har vært grunnet sen levering og dårlig kommunikasjon. Hvis det er lenge til du skal gifte deg hadde jeg tatt sjansen. Kan ikke se at det er noen som klager over at det er fake kjoler. Kan også se at selger og kjøpere har kommet til enighet i de sakene der det har vært problemer så dette er postivt.

Skrevet

Tusen takk for hjelp :) Vi skal jo ikke gifte oss før neste år, så leveringstid har ingen relevans for meg. Nesten bare bra om den kommer litt sent, så slipper jeg å gjemme den så lenge for mannen min, hehe!

Imorgen skal jeg prøve en maggie kjole som er i samme fasong som denne jeg har lyst på, så selv om størrelse og detaljer ikke er det samme så vil jeg iallefall få bekreftet/avkreftet om jeg vil kle en sånn type kjole. Så kommer jeg til å ta avgjørelsen om å kjøpe på nettet eller i butikk etter det :)

Gjest Gjest
Skrevet

Virker som en treg selger, og mye rot med bestillingene. Hadde neppe kjøpt noe så dyrt pga at jeg fort blir nervøs når dettar uker og måneder før varen dukker opp. Men på tross av det tror jeg egnetlig det er en "trygg selger", det er bare nervene mine som ikke helt sier seg fornøyd ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...