Gå til innhold

Fisk til hovedrett

Gjest M

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg synes Breiflabb er nydelig og passer bra som hovedrett i bryllup.

Fikk servert det i et flott selskap en gang og gjestene var veldig fornøyde.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:spise::wow: spør du meg!

Jeg synes den vanlig steken som serveres i bryllup både er kjedelig og mindre god! Forandring fryder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i fisk, og hadde nok satt pris på å fått det servert i bryllup :) Vi har valgt å ha pannestekt kveite som hovedrett, men har kalverygg som alternativ for de som ikke er så glad i fisk. Og de aller fleste har valgt kjøttretten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fisk til middag så blir man kanskje litt mer passe mett og ikke mett så lenge og dermed har man plass til mer kaker :spise::tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Med fisk til middag så blir man kanskje litt mer passe mett og ikke mett så lenge og dermed har man plass til mer kaker :spise::tommel:

Enda et godt argument for deilig fisk til middag:)

Vi skal ha laks til hovedrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Piper

Jeg ville ikke likt en slik middag, men hadde spist litt for syns skyld. Jeg liker rett og slett ikke fisk, og derfor er ikke akkurat det drømmemiddagen min.

Men det er dere som bestemmer hva dere skal servere, og jeg tror nok de fleste blir kjempe fornøyd med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg ville ikke likt en slik middag, men hadde spist litt for syns skyld. Jeg liker rett og slett ikke fisk, og derfor er ikke akkurat det drømmemiddagen min.

Men det er dere som bestemmer hva dere skal servere, og jeg tror nok de fleste blir kjempe fornøyd med dette.

Er alltids noen som ikke liker det man servere. Jeg brekker meg ved tanken på kjøtt. Det viktigste er vel at brudeparet får det de selv liker så lenge det ikke er helt ekstremt som for eksempel sushi eller biff tartar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piper
Er alltids noen som ikke liker det man servere. Jeg brekker meg ved tanken på kjøtt. Det viktigste er vel at brudeparet får det de selv liker så lenge det ikke er helt ekstremt som for eksempel sushi eller biff tartar.

Har jeg sagt noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Har jeg sagt noe annet?

Ikke så hårsår da, understreket jo bare akkurat det samme som du sa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piper
Ikke så hårsår da, understreket jo bare akkurat det samme som du sa!

Da kunne du sagt at du var enig, i stedet for å skrive det slik som du gjorde. Derfor spurte jeg om jeg hadde sagt noe annet, og nei jeg er ikke hårsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Enig! Og i tillegg blir man ikke bare tung og daff flere timer etter middagen, så kanskje festen blir litt morsommere også. I bryllup hvor det er koldtbord framfor tung kjøttmiddag har jeg i hvert fall følt meg mer vel etter maten. Og breiflabb er jo en veldig god fisk, nesten med kjøttsmak.

Men jeg ville nok kanskje hatt en valgmulighet til, det er jo endel som ikke liker fisk i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...