Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg trenger noen råd i en litt vanskelig situasjon.

Har vært sammen med typen min i tre år, og vi har bodd sammen de siste to åra.

Det siste året har ikke ting vært så greit. Komm.problemer, forskjellige venner og interesser, osv.

For 2 uker siden fortalte han at han trengte litt tid alene til å tenke litt. Så jeg flyttet ut. Kom tilbake i går og da fortalte han at han ikke hadde følt noe savn mens jeg var borte. Og han sier at han ikke vet om han elsker meg lenger. Men han ville veldig gjerne gi forholde en sjanse til. Jeg spurte hvorfor, og han sa det var pga de fine tidene vi har hatt sammen.

Jeg vet at jeg elsker han, og vil fortsette og leve sammen med han. Men er usikker siden han ikke føler noe.

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er to ting som kan gjøres

1. Dere flytter sammen igjen og satser på at hans følelser kommer tilbake.

2. Dere bor hver for dere og har en lengre tenkepause enn 2 uker.

Jeg hadde ikke ønsket å bo sammen med en mann som ikke elsket meg lenger. Det er vondt. Da er det bedre å være alene. personlig,så tror jeg at det er større sjanse for at han savner deg og får følelsene tilbake om du er litt tilbakeholden.

Det er selvfølgelig alltid noen som klarer å finne tilbake til de gode følelsene,men en mann som er så usikker og som gir uttrykk for det...ja,han hadde jeg gitt slipp på.

Best å finne ut av slike ting på egenhånd.

Skrevet

Problemet er at dersom vi skal flytte fra hverandre må jeg si opp jobben min og flytte tilbake til hjembyen. Og hvis jeg sier opp så må vi fortsatt bo sammen i en mnd før jeg kan flytte. oppsigelsestid på jobben. ingen av oss har mulighet til å flytte ut av den leiligheten vi har sammen, uten at det blir en hel masse andre problemer som må løses først.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå flyttet du ut i to uker, så da kan vel han gjøre det samme. Om dere finner en løsning som går ut på at dere skifter på leiligheten og det å bo noen dager hos andre, så behøver dere ikke bo sammen den mnd.

Skrevet
Problemet er at dersom vi skal flytte fra hverandre må jeg si opp jobben min og flytte tilbake til hjembyen. Og hvis jeg sier opp så må vi fortsatt bo sammen i en mnd før jeg kan flytte. oppsigelsestid på jobben. ingen av oss har mulighet til å flytte ut av den leiligheten vi har sammen, uten at det blir en hel masse andre problemer som må løses først.

Hvorfor MÅ du flytte til hjembyen din og si opp jobben? Det finnes vel flere steder å bo enn deres felles leilighet...

Skrevet

Fordi jeg bare jobber deltid, så har jeg ikke råd til å bo alene.

Skrevet
Fordi jeg bare jobber deltid, så har jeg ikke råd til å bo alene.

Har du større muligheter for å få en heltidsjobb i hjembyen din? Da er det nok en god ide å flytte.

Det burde vel gå an å få en ordning på at du må bo der en måneds tid. Dere har jo bodd sammen i to år så det burde gå greit. Kan jo hende dere finner sammen igjen.

Skrevet

Jeg har en jobb i hjembyen som står klar til meg ja. Men poenget er at han vil gjerne fortsette å bo sammen, og prøve en gang til selv om han sier at han ikke har følelser.

Skrevet
Jeg har en jobb i hjembyen som står klar til meg ja. Men poenget er at han vil gjerne fortsette å bo sammen, og prøve en gang til selv om han sier at han ikke har følelser.

Har han ikke følelser for deg, så kan han vel heller ikke "tvinge" de fram ved å bo sammen med deg en stund til... Du må tenke på hva DU vil i denne situasjonen. Synes du det er verdt å prøve mer? Isåfall burde du være forberedt på at følelsene hans ikke forandrer seg, for det er usikkert.

Skrevet

Nå har ting endret seg litt igjen. Han har nå funnet ut at han trenger mer tid alikevel. Så til uka flytter han inn i leiligheten til en felles vennine av oss. (hun skal ikke bo der). Så skal vi prøve å være litt borte fra hverandre, for så å begynne å "date" igjen. Han mener at det kan hjelpe til å skape den spenninga i forholdet som han har savnet. Så nå er det vel bare å vente og se. Og håpe at det kan hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...