Gjest lillemy... Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hei... Har problemer med veldi dårli selvtilit.... Tror alltid det verste om meg selv og føler ikke at jeg klarer noe.... Er sammen med verdens beste kjæreste, han er kjempe snill mot meg å prøver å støtte meg og backe meg opp hele tiden. Er veldi takknemlig for det. Han er også veldi flink. Har alltid klart seg bra i praktiske samenhenger og er svært godt likt. Prøblemet mitt er at jeg føler ikka at jeg kommer noen veg... Uansett hva som skjer så tenkter jeg "Det hadde han klart mye bedre enn meg" Sliter ofte med dårli samvittighet for at jeg ikke kan være den jenta han fortjener, ønsker at han skal få alt godt. Hvordan kan jeg jobbe med meg selv for å takle dette bedre?? Ønsker å lettere kunne de det positive i ting som skjer... Litt rotete skrevet, men håper noen kan hjelpe...
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Hei... Har problemer med veldi dårli selvtilit.... Tror alltid det verste om meg selv og føler ikke at jeg klarer noe.... Er sammen med verdens beste kjæreste, han er kjempe snill mot meg å prøver å støtte meg og backe meg opp hele tiden. Er veldi takknemlig for det. Han er også veldi flink. Har alltid klart seg bra i praktiske samenhenger og er svært godt likt. Prøblemet mitt er at jeg føler ikka at jeg kommer noen veg... Uansett hva som skjer så tenkter jeg "Det hadde han klart mye bedre enn meg" Sliter ofte med dårli samvittighet for at jeg ikke kan være den jenta han fortjener, ønsker at han skal få alt godt. Hvordan kan jeg jobbe med meg selv for å takle dette bedre?? Ønsker å lettere kunne de det positive i ting som skjer... Litt rotete skrevet, men håper noen kan hjelpe... Du skal ALDRI rakke ned på deg selv. Det er du selv som gir deg tillatelse til å føle deg liten og elendig, slutt med det. Amerikanere er flinke til å hausse opp sin egen betydning, her hjemme er vi dessverre preget av Janteloven, du skal ikke tro du er noe. Men det er bare tull, du er selvfølgelig like bra som alle andre. Vær positiv, elsk deg selv.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Det viktiskte du kan gjøre er å selv begynne å se positivt på deg selv! Vær glad i deg selv slik du er!
Gjest 773210 Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Hei... Har problemer med veldi dårli selvtilit.... Tror alltid det verste om meg selv og føler ikke at jeg klarer noe.... Er sammen med verdens beste kjæreste, han er kjempe snill mot meg å prøver å støtte meg og backe meg opp hele tiden. Er veldi takknemlig for det. Han er også veldi flink. Har alltid klart seg bra i praktiske samenhenger og er svært godt likt. Prøblemet mitt er at jeg føler ikka at jeg kommer noen veg... Uansett hva som skjer så tenkter jeg "Det hadde han klart mye bedre enn meg" Sliter ofte med dårli samvittighet for at jeg ikke kan være den jenta han fortjener, ønsker at han skal få alt godt. Hvordan kan jeg jobbe med meg selv for å takle dette bedre?? Ønsker å lettere kunne de det positive i ting som skjer... Litt rotete skrevet, men håper noen kan hjelpe... Nå er jeg streng men jeg synes dette er tragisk å lese, får lyst til å si skjerp deg- du er frisk og lever...MEN samtidig kan jeg forstå deg-jobb med deg selv, gjør ting du føler at du mestrer, oppsøk mennesker som gir deg positiv energi, start dagen med å se deg selv i speilet og si til deg selv at du er en flott jente:) Du kan risikere at kjæresten din til slutt går lei hvis du ikke gjør noe med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå