Gå til innhold

Heggerud gård

Anbefalte innlegg

Gjest akkurat forlovet
Skrevet

Noen som vet om servise, bestikk, glass og duker er inkludert i deres leie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de har det der ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Ja de har det der ;)

Takk for svar... Fikk endelig svar pa min e-mail henvendelse til dem ogsa, sitter i utlandet og gadd ikke sitte oppe sent pa kveld for a ringe dem:)

Nar skal dere gifte dere der?

Skrevet

Ok :)

Tør jeg si det da? kanskje du da vet/finner ut hvem jeg er ;-p

Hvis du ser litt nøyere her så står det rett under nesen din også :)

Gjest Gjest
Skrevet

Så datoen etter at jeg hadde skrevet, men kan jo ikke slette innlegget mitt som gjest...

Har knapp tilbrakt tid på de kanter de siste 10 årene så vet ikke hva som forgår der:)

Fortell om du/dere er happy i ettertid da?

Har ikke bestemt oss helt enda, men Heggerud er på vår topp 5 over lokale. Eneste som trekker ned for oss er at man må gå over plassen for toaltetter, samt at cateringen som leverte mat til et bryllup med 90 gjester i fjor ikke akkurat er de vi har mest lyst til å bruke. Men finnes jo et par andre alt i området slik jeg har forstått etterhvert, så ordner deg seg.

Husk noe til myggen, den var litt plagsom når vi var der i fjor.

Hvordan legger dere det opp med musikk, det har vi ikke funnet noe godt alt på enda?

Skrevet

Ok, så du kjenner de som hadde de bryllupet ja;) Mener det var første gangen det var catering til så mange der, så det kan være noe med det, hvis det er snakk om at maten ble kald f.eks. Har hørt i senere tid at folk har vært veldig fornøyde :-)

Musikk har vi ordnet, men vet joikke om det er bra, så det kan jeg skrive om siden:)

Jeg tar bare og fjerner datoen fra bruekeren min jeg ,så er det ikke noe problem :)

Gjest Gjest
Skrevet

Så kjekt med internett, ikke så lett å finne ut all info over lange avstander... Befinner meg ganske langt unna....

Hvilken fotograf skal dere bruke? Vet bare om 1 på Vinstra og 1 på Ringebu jeg, vet ikke hvor flinke de er? Eller om det evnt er bedre å få tak i noen fra Lillehammer eller Otta??

• 4 måneder senere...
Skrevet

Vet ikke om du kommer til å se dette jeg. Men vi brukte fotografen på Otta. Heilo foto :) Fornøyde vi altså, kunne ønsket oss litt flere bilder da men....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...