Gjest Vampyra Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Jeg sitter og ser på Hjelp vi gifter oss på tv2 nå og det er uffattelig hva litt kreativitet kan gjøre! Et godt tips til dere som planlegger bryllup fremover! Ta en titt og sug til dere inspirasjon!
Gjest Frysepulver Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Bryllupene der er jo utelukkende forferdelig harry! Turkis og mørk lilla går igjen i fargekombinasjonene, brudgommene ser homo ut, papirblomster blir brukt for å spare penger, de bruker klimpreorgel til bryllupsmarsjen etc... Jeg hadde heller giftet meg anonymt i et rådhus enn å bli med på et slikt opplegg!
Gjest Vampyra Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Da så du tydeligvis ikke dagens episode! Det var langt i fra harry! Elegant og lekkert ved sjøen, med røde og lilla fargetoner. Skikkelig flott!
Gjest Frysepulver Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Jeg så et annet ved sjøen. Da ble bruden tredd på en i utgangspunktet fin kjole, men det hang jo laser med stoff over magen (og dama var SLANK og høy).
Lilli1979 Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Det er litt ymse... noen ganger ser det helt utrolig billig og tacky ut, mens andre ganger ser det faktisk nydelig ut! Kommer veldig an på hvilken bryllupsplanlegger de har. Ho med det lange mørke håret pleier å lage konsepter jeg liker. Har fått noen gode tips derfra, så jeg må nok innrømme at jeg har sett på noen søvnløse netter...
*Emma* Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Jeg syns flere av de bryllupene jeg har sett har vært kjempe fine - veldig amerikanske men kjempe fine. Men noen av dem tar jo helt av med konsepter og farger og fæle greier. MEN det har virket som om brudeparet har vært storfornøyd HVER gang jeg har sett - så jeg tror nok de som har arrangert (planlegger + venner) har kjent dem veldig godt og faktisk fått til noe som passet dem spesielt. Tror nok man kan finne gode tips i programmene absolutt - man trenger jo ikke kopiere hele opplegget selvom man feks syns borddekkingen var smart, eller kaken var fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå