Gå til innhold

noen gang salg på bikinier merket "vårnytt" på josefssons/ellos?Og hvilken er finest?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har sett på

denne Den sto allerede i katalogen i vinter så jeg skjønner ikke hvordan de kan markere den med "vårnytt".

Og forresten, hva synes dere om denne ?

vet ikke helt om jeg liker prikkene, men kledte hun mørke jenta veldig godt. Men tenkte kansje å kjøpe den i hvit eller svart, men lurer litt på hvor mørk brun bør man være for å kle en hvit bikini?

Hvilken synes dere er finest? Synes kansje den første, men liker den andre bedre i snittet, ved at den feks ser fastere ut i stoffet enn den sise.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ingen som har et synspunkt å komme med? klarer ikke å bestemme meg, er så mange fine bikinier rundt omkring, men ingen helt perfekte. Evt forslag til andre fine bikinier for ei som ikke har så store bryster?

Skrevet

Jeg har synspunkter :-D

Jeg synes den brune bikinien med gullstriper er utrolig stilig!

Ang. hvit bikini så synes jeg at man ser brunere ut når man har på seg lys bikini, ihvertfall når man er normalt medium bleik fra før ;) Synes hvit bikini er fint jeg, sort også. Prikkene var ikke min smak, men fasongen så fin ut. Ingen av modellene hadde spesielt enorme pupper, så jeg tror nok at begge delene kan passe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...