Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #101 Skrevet 6. juni 2007 (endret) Da må jo du bare fortsette å lese det du tror jeg skriver mellom linjene. Min mann vet veldig godt at vår sex ikke er all time high og det vet jeg og. Vi krisemaksimerer ikke av den grunn, som visse andre gjør. Men for all del, fortsett å tro at teknisk sex betyr mer enn kjærlighet. :kaffe: (ganske rart at når en mann skriver om kompisens sex med en dame som var bedre enn konen, så er det greit, mens når jeg forteller om et minne med en fyr, så er det plutselig "ulidelig trist". Kankje det er din redsel for ikke å strekke til som kommer til syne her..... Vet ikke jeg. Jeg bare leser mellom linjene liksom..... :slåss: Du trenger vel ikke å lese mellom linjene for å finne ut det? Jeg hadde ikke ønsket å være i et forhold med noen som hadde dømt meg til "aldri bedre enn nr.2" Det høres ut som et mareritt. Men om du er fornøyd med det, og han er happy med å ALDRI kunne tilfredsstille deg på samme måte som en fra din fortid, har jo dere all grunn til å være fornøyd Om det kun er det "tekniske" som avgjør graden av tilfredsstillelse, burde han jo kunne gi deg det samme. Det lå vel heller i alt det omkringliggende at det andre var så mye bedre? (type omgivelser, geografisk plassering, dine forventinger rundt det, det litt ukjente etc..?) Endret 6. juni 2007 av Trille
Gjest =tentacle= Skrevet 6. juni 2007 #102 Skrevet 6. juni 2007 Du trenger vel ikke å lese mellom linjene for å finne ut det? Jeg hadde ikke ønsket å være i et forhold med noen som hadde dømt meg til "aldri bedre enn nr.2" Det høres ut som et mareritt. Men om du er fornøyd med det, og han er happy med å ALDRI kunne tilfredsstille deg på samme måte som en fra din fortid, har jo dere all grunn til å være fornøyd Om det kun er det "tekniske" som avgjør graden av tilfredsstillelse, burde han jo kunne gi deg det samme. Det lå vel heller i alt det omkringliggende at det andre var så mye bedre? (type omgivelser, geografisk plassering, dine forventinger rundt det, det litt ukjente etc..?) Det kan godt hende at jeg kan matche teknikken til tidligere superelskerinne med masse instrukser og trening. Kommer man noe videre med det? Overraskelsesmomentet er helt borte for ham ved å regissere en repetisjon av noe som har hendt før (og dermed er det neppe like fantastisk). Jeg vil heller ikke bli pålagt å spille en tidligere superelskerinne i sengen hans, i stedet for å være min egen seksuelle personlighet. Selvfølgelig kan man dra inn momenter av tidligere erfaringer slik at man kan forbedre sexen, men jeg skjønner virkelig ikke at du kan foreslå at damen skal kreve at nåværende mann skal bli en blåkopi av en annen mann. Å måtte være rangert på topp seksuelt høres mer ut som en tvangstanke enn som et godt kjærlighetsideal.
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 6. juni 2007 #103 Skrevet 6. juni 2007 Det kan godt hende at jeg kan matche teknikken til tidligere superelskerinne med masse instrukser og trening...... Å måtte være rangert på topp seksuelt høres mer ut som en tvangstanke enn som et godt kjærlighetsideal. Jeg tror dessverre jeg må melde pass med mer forklaring, for dette klarer jeg ikke å få deg til å forstå. Det er ikke teknikk som er avgjørende for en god seksuell opplevelse. Den beste opplevelsen jeg har hatt er med min nåværende samboer, fordi vi elsker hverandre. Det er kjærligheten som gjør at hun er rangert på topp. Det tekniske er jo bare en tillært handling, og hvem som helst kan lære seg å bevege hoftene slik eller fingrene sånn, eller tunga både slik og sånn..? (Nå beskriver jeg min def. av "teknisk"!) Det er årsaken til at jeg synes det var trist lesing fra den andre posteren, fordi det IKKE er kjærligheten som gjør at hennes nåværende er den beste elskeren hun har hatt. Om jeg ikke er den beste elskeren for den jeg er sammen med, betyr det jo faktisk at selv om hun er sammen med meg, må hun i ytterste konsekvens ha sex med noen andre for å få full uttelling... Både følelsesmessig og seksuelt. For meg går disse hånd i hånd, og det er faktisk sex som er forskjellen på ens beste venn og ens kjæreste.
Gjest =tentacle= Skrevet 6. juni 2007 #104 Skrevet 6. juni 2007 Jeg tror dessverre jeg må melde pass med mer forklaring, for dette klarer jeg ikke å få deg til å forstå. Det er ikke teknikk som er avgjørende for en god seksuell opplevelse. Den beste opplevelsen jeg har hatt er med min nåværende samboer, fordi vi elsker hverandre. Det er kjærligheten som gjør at hun er rangert på topp. Det tekniske er jo bare en tillært handling, og hvem som helst kan lære seg å bevege hoftene slik eller fingrene sånn, eller tunga både slik og sånn..? (Nå beskriver jeg min def. av "teknisk"!) Det er årsaken til at jeg synes det var trist lesing fra den andre posteren, fordi det IKKE er kjærligheten som gjør at hennes nåværende er den beste elskeren hun har hatt. Om jeg ikke er den beste elskeren for den jeg er sammen med, betyr det jo faktisk at selv om hun er sammen med meg, må hun i ytterste konsekvens ha sex med noen andre for å få full uttelling... Både følelsesmessig og seksuelt. For meg går disse hånd i hånd, og det er faktisk sex som er forskjellen på ens beste venn og ens kjæreste. Spør heller hvem hun har lyst til å ha sex med resten av livet. Tipper det er den hun elsker, og ikke superelskeren.
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 6. juni 2007 #105 Skrevet 6. juni 2007 Spør heller hvem hun har lyst til å ha sex med resten av livet. Tipper det er den hun elsker, og ikke superelskeren. Skal jeg synes at Herr "Grei nok" er heldig da? "Jeg får ikke full uttelling av sexlivet vårt, og det kommer jeg aldri til å få, men du er så grei at det ikke gjør noen ting" For meg virker det trist, men nå er det jo ikke meg det gjelder
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. juni 2007 #106 Skrevet 6. juni 2007 Jeg tror dessverre jeg må melde pass med mer forklaring, for dette klarer jeg ikke å få deg til å forstå. Det er ikke teknikk som er avgjørende for en god seksuell opplevelse. Den beste opplevelsen jeg har hatt er med min nåværende samboer, fordi vi elsker hverandre. Det er kjærligheten som gjør at hun er rangert på topp. Det tekniske er jo bare en tillært handling, og hvem som helst kan lære seg å bevege hoftene slik eller fingrene sånn, eller tunga både slik og sånn..? (Nå beskriver jeg min def. av "teknisk"!) Det er årsaken til at jeg synes det var trist lesing fra den andre posteren, fordi det IKKE er kjærligheten som gjør at hennes nåværende er den beste elskeren hun har hatt. Om jeg ikke er den beste elskeren for den jeg er sammen med, betyr det jo faktisk at selv om hun er sammen med meg, må hun i ytterste konsekvens ha sex med noen andre for å få full uttelling... Både følelsesmessig og seksuelt. For meg går disse hånd i hånd, og det er faktisk sex som er forskjellen på ens beste venn og ens kjæreste.Enig
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #107 Skrevet 8. juni 2007 Hvis vi skal ta frem likestilling spørsmålet så gleder jeg meg til: At kvinnen pusser opp gangen i månedsvis mens jeg lager mat og reiser til Byggmakker for å kjøpe maling og pensler. Hun må jo forstå at jeg blir sliten av å se på fargekart hele dagen også. At kvinnen overhaller bremser på bilen, og jeg forventer at hun syntes det er gøy å mekke fordi det er en kvinneting. Jeg forventer også at det blir like bra som på et merkeverksted. Den dagen jeg kan gjøre husarbeid mens hun raker ut 10 kubikk grus på gårdsplassen. Da hun kommer inn med vannblemmer, passer jeg på å forklare at jeg har brukt 4 timer på husarbeidet og er sliten. Men jeg synes tendensen ligger i at kvinnen legger i ordet likestilling at de morsomme tingene som mannen gjør skal hun ta mens mannen ofte blir sittende igjen med de kjedelige, og tunge jobbene til begge kjønn. Det er ikke likestilling. Nemlig, likestilling handler nettopp om at det ikke er kjønn som skal være første styrende prinsipp for fordeling av verken goder eller byrder. Kjedelig er da virkelig også et subjektivt fenomen, jeg (selv om jeg er kvinne) er klar for å bytte bort 4 timers husarbeid med 6 timers gruslemping når som helst.
Gjest Kong Stabel og Hennes Hoff Skrevet 11. juli 2007 #108 Skrevet 11. juli 2007 Han der Brad Pikk er vel grådig oppskrytt? Hva med han Nadal som nesten vant Swimmeldon-turneringen? Hmm...
Gjest Bjarne Gran Skrevet 12. juli 2007 #109 Skrevet 12. juli 2007 Jeg kan forstå hva du sier og syns det er fint at du sier det her :-) Jeg kan til en viss grad kjenne igjen en del her, som norsk kvinne altså. For å være ærlig: du kan ha rett. Det er ikke sikkert mange av oss norske kvinner ser det helt store med sex. Jeg tror noe av grunnen til det kan være: - Norske menns manglende evne til å få sine damer til å føle seg som prinsesser - Norske menns mangelende kommunikasjonsevner med kvinner - også i sengen - Norske menns taushet og konfliktvegring som ikek klarer å få ulmende bekymringer hos kvinnen opp på overflaten for å fjerne de Jeg tror at hvis en norsk mann klarer å få kvinnen til å føle seg pen og ønsket, så vil det ikek være et problem det med sex. Jeg synes den norske mannen er lat og altfor ego. :kaffe: Du har kanskje rett i det der, men du får skulde på dine medsystre. For den norske kvinnekampen drap øydela den interessa for mange år sidan. Du må hugse på at mange av oss er tuta øyrane fulle av jamnstelning, vi har glodd på kvinner som ikke barberer seg her eller der, kvinner som ikkje pyntar seg men sjabbar rundt i treningstøy og allværsjakke etc etc etc. Du kan ikkje da forlange at mannen skal reagere med å tykkje du er den deiligaste i verda. Det er jo berre å ta seg en tur til Italia eller Frankrike og samanlikne med kvinnane der nede ... Rett nok. Dagens unge kvinner kommer nok til å få det betre, for dey synes å ha forstått.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2007 #110 Skrevet 12. juli 2007 Men dere menn, HVA er det som er feminint, da? Jeg leser det dere skriver med interesse, og vil gjerne lære å bli mindre typisk norsk i stilen (misforstå meg rett), så kan dere sette opp en liste eller noe? Har det ALT med væremåten å gjøre? Ala: Dette gjør norske kvinner ufeminine vs. Dette gjør søreuropeiske kvinner feminine Vær så snill
Gjest Bjarne Gran Skrevet 12. juli 2007 #111 Skrevet 12. juli 2007 Men dere menn, HVA er det som er feminint, da? Jeg leser det dere skriver med interesse, og vil gjerne lære å bli mindre typisk norsk i stilen (misforstå meg rett), så kan dere sette opp en liste eller noe? Har det ALT med væremåten å gjøre? Ala: Dette gjør norske kvinner ufeminine vs. Dette gjør søreuropeiske kvinner feminine Vær så snill Eg foreslår du tek to veker i Italia eg og gjer dine eigne vurderingar, for italienske kvinner er særs attraktive... og ja det gjeld ALT... ikkje bærre blusen og skoa.... ps Legg att Ekko-sandalane heime ds
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2007 #112 Skrevet 12. juli 2007 Debatten har sporet av fra tråden. Hvordan man kler seg i sydligere land har ikke noe med tråden å gjøre. Under samleiet har de fleste ikke klær (det liker nå jeg best). Norske kvinner har flotte kropper. Men det var heller ikke temaet her. Tror heller ikke sex blir noe bedre om kvinnen har vrikket seg rundt på høyhelte sko hele dagen. Eller har på seg sminke i sengen. Sex er best når man er naken og ekte synes nå jeg. Jeg synes heller ikke at jo brunere en kropp er, jo mer sexy er den, men smaken er jo som baken. Min samboerske (norsk) hyler alltid høyt og ukontrollert de gangene nytelsen er som størst (ikke hver eneste gang). Man kan ikke være like opplagt alltid. Lurer også på om trådstarteren har vært sammen med de norske først (rekkefølgen). Dvs. da de var tenåringer eller ganske unge. Og deretter gått over på sydligere damer flere år senere (som da p.g.a. sin alder var mer modne og nyter sex bedre p.g.a dette). Jeg har som trådstarter (fra tidligere av) ganske dårlig erfaring med enkelte norske uerfarne jenter, og kjente meg litt igjen til å begynne med. Men også utenladske jenter har jeg hatt dårlig erfaring med. Tror ikke det har så mye med hvilket land man kommer fra. Det er nok mange individuelle forskjeller og jeg tror trådstarter enten har vært uheldig, tenner spesielt på sydligere damer eller av andre uvisste årsaker sitter med et skjevt bilde. Jeg vil til slutt gi en honnør til norske kvinner! Jeg sitter igjen med intrykket av at dere er ekte (selvsagt individuelle forskjeller). Med det mener jeg at dere må ikke la dere påvirke til å spille en rolle (f.eks. fake orgasmer). Det beste for oss menn er å få ekte tilbakemeldinger slik at vi vet når dere nyter og ikke later som. Jeg har vært sammen med hun jeg er med nå i langt over 10 år så jeg vet at hun ikke spiller. Dette gjør også oss til bedre elskere (synes selv det utvikler seg og blir bedre for hvert år). Det hadde vært værre om dere hadde kommet med stønning bare for å gi intrykk av at noe er bedre enn det er. Dersom trådstarteren har gitt nøyaktig samme "behandling" til alle (høres jo kjedelig ut), og enkelte later som om de nyter dette mer enn andre så går det jo ut over begge parter ettervhert. Det blir i hverfall ingen utvikling dersom mannen tror at han gjør en fantastisk jobb når han ikke gjør det og slår seg til ro med det. Dersom det er forskjeller på dette i forskjellige land vil dette medføre at forskjellene øker over lengre tid (oppover i alder). Men jeg tror heller ikke det er slik. Jeg tror det å spille kommer av at man bl.a. er ung og uerfaren eller i hvertfall usikker på sin egen seksualitet. Etter mitt skryt av norske kvinner, så må jeg si at det er det jo ikke bare opp til mannen å gjøre "jobben". Det er selvsagt viktig at begge er aktive, opfinnsomme, flinke og ønsker/tør å prøve det som er deilig for begge. Og der kan det jo hende han har helt rett (i de tilfellene han har vært borti). Men jeg nekter å tro at norske kvinner er spesielt dårligere. I hverfall ikke alle. Har bare noen av oss hatt flaks? Jeg har ikke grunnlag for å dømme trådstarter. Jeg tror like gjerne han kan ha hatt svært uflaks. Jeg må si at innlegget hans var både interessant og morsomt, og det er ikke rart mange får lyst til å komme med inspill. Selv har jeg ikke kommet til noen endelig konklusjon for årsaken til hans skjevfordelte erfaringer. Det er mange ubesvarte spørsmål. Men jeg blir forundret over et innlegg som forteller om "en kompis" sin gode opplevelse ("verdens beste") med en muslimsk kvinne i Marokko (ONS?). Den tror jeg han må lenger ut på landet med (eller så sier det mer om forholdet hans med kona). Hun var vel kjønnslemlestet i tillegg da, så nytelsen hennes var kanskje ikke den samme som hans, selv om hun latet som? Nei, jeg tror vi har det bedre de fleste av oss her på berget som nok er mer seksuelt frigjorte enn i mange andre land. Har ingen tro på at det (generelt) er bedre i muslimske land i hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2007 #113 Skrevet 12. juli 2007 Men dere menn, HVA er det som er feminint, da? Jeg leser det dere skriver med interesse, og vil gjerne lære å bli mindre typisk norsk i stilen (misforstå meg rett), så kan dere sette opp en liste eller noe? Har det ALT med væremåten å gjøre? Ala: Dette gjør norske kvinner ufeminine vs. Dette gjør søreuropeiske kvinner feminine Vær så snill UF: Måten de går på, trasker rundt som trøtte bryggerigamper. Kler seg som menn og går som menn. F: Går med lette elegante skritt uten å virke tilgjort. UF: Snakker høyt og ofte vulgært, fekter med armene, maskuline bevegelser. UF: Går i butikken, O.L (skal bare) i grilldress og eller stygge slitte sko. F: Kan kle seg, går ikke på byen i fjellsko og anorakk. F: Svarer høffligt på høfflige henvendelser. UF: Drikker for mye og gjør mye av seg i fylla. F: Kan sminke seg, uten å se ut som billige horer. UF: Gjør mye, spes klær, frisyre, mimikk, masing og avbryting for å bli lagt merke til, slv sentrete:sankker mye om seg selv, hva jeg føler, hva jeg tenker, hva jeg kjøper og liker, hvor jeg vil gå og hva jeg liker å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2007 #114 Skrevet 12. juli 2007 Skal jeg synes at Herr "Grei nok" er heldig da? "Jeg får ikke full uttelling av sexlivet vårt, og det kommer jeg aldri til å få, men du er så grei at det ikke gjør noen ting" For meg virker det trist, men nå er det jo ikke meg det gjelder Enig, det høres kjempetrist ut med en "herr grei nok". Jeg hadde ikke giddet å holde ut med en slik hvertfall.
mysan Skrevet 12. juli 2007 #115 Skrevet 12. juli 2007 Nå har jeg ikke orket å lese hele tråden, men det kom til et punkt hvor det ble diskutert hva det vil si å være seg selv... Man er uansett den man er oppdratt til å være, tror jeg. Her i landet oppdras vi til å klare oss selv, ta høy utdannelse, klare å ta vare på både hus og familie, ha et aktivt liv utenfor hjemmet og jobben osv osv... dette forventes av oss og sånn blir vi. Vi ser for oss likestilling som å legge vekk det mest feminine, som store øredobber og blomstrete kjoler (for å sette det helt på spissen), vrikke på rompa og spille på vårt mest feminine. Men det er tillært. Vi er ikke noe mer oss selv enn en hvilken som helst sydamerikansk dame som er opplært til å være kvinne, spille på sine rullende hofter og lekre legger i høyhæla sko. Vet ikke om vår maskuline og sporty gange er heldig for oss heller jeg, det er vel ingen som er så plaget med bekkenløsning som oss norske kvinner Det forekommer knapt i land hvor de går i trange skjørt og med små skritt. Ei heller hos våre mødre (nå er min mor født på tretti-tallet, så dere ikke sammenligner med mødre på min alder, som altså er født på femtitallet)som også gikk med små skritt i høye hæler og med kjoler og skjørt. Når det kommer til seksuell utfoldelse hos norske jenter så har jeg en teori om at vi i tillegg til å være oppdratt til å klare oss selv, også er oppdratt til å ikke være "billige", ikke vise lyst åpenlyst, og altså ikke spille på våre seksuelle atributter. Samtidig er vi kommet inn i en tidsalder da utseendet har blitt en byrde. Vi skal ha flate, veltrente mager, spenstige pupper og lange ben, og kanskje blir vi i overkant opptatt av hvordan vi ser ut under akten i stedet for å bare være tilstede i oss selv og nyte seksualiteten for hva den er. Jeg tror faktisk også at vi legger for mye av ansvaret for et godt sexliv over på mannen. Det blir hans oppgave å være en god elsker. Og vi har mange rare hemninger. Sæd er æsj, suge er æsj, analsex er æsj, å elske med lyset på er ikke æsj men de er skummelt osv osv... Ellers vil jeg legge til: Hvis dama plutselig går ut av senga for å tisse, ta en telefon, sende en sms eller lage handleliste, så er hun ikke innmari tent. Jeg tror faktisk også det er slik at mange menn tror at jo lenger de kan holde på, desto bedre elskere er de... med det resultat at jenta på et punkt begynner å kjede seg...
mysan Skrevet 12. juli 2007 #116 Skrevet 12. juli 2007 Du er helt sikkert spesiell for ham, men siden du aldri, om du klarer å holde deg til ham, vil oppnå like god sex med ham, betyr det at han lever sammen med noen som tenker "jeg har hatt bedre" hver gang dere har sex. Som sagt, ta vekk tåkepratet, og det er nøyaktig det du sier. Herremin, du tenker som et kvinnfolk. (No offence kvinner...) Jeg vet hun har svart på dette selv...( eller var det en han? ), men herremin, hvor tar du det fra at h*n ligger og tenker på en tidligere elsker når h*n har sex med sin nåværende?? Dette må komme fra et menneske uten selvtillit, siden du til og med klarer å ta innover deg såre følelser fra et menneske som antakelig ikke føler seg såret i det hele tatt... jeeez
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #117 Skrevet 13. juli 2007 Herremin, du tenker som et kvinnfolk. (No offence kvinner...) Jeg vet hun har svart på dette selv...( eller var det en han? ), men herremin, hvor tar du det fra at h*n ligger og tenker på en tidligere elsker når h*n har sex med sin nåværende?? Dette må komme fra et menneske uten selvtillit, siden du til og med klarer å ta innover deg såre følelser fra et menneske som antakelig ikke føler seg såret i det hele tatt... jeeez Takk. Du skjønner meg Snakket litt om sex med min mann i dag. Jeg la frem noen tanker og han sa seg enig. Vi ønsker begge et bedre sexliv og vet at vi begge to har litt å jobbe med..... Men,-som småbarnsforeldre i full jobb, begge røyker og har dårlig utholdenhet, vi er trøtt og sliten når kvelden kommer....ja, ingen grunn til å få panikk. Forholdene ligger ikke akkurat til rette for romance Vi må bare være realistisk. Så, istedet for å stresse hverandre opp med dette så satser vi heller på at det vil bedre seg. Det viktigste er at vi elsker hverandre og vil dele livet sammen. Men selv om vi hadde hatt overskudd og stor sexlyst så er ikke jeg og min mann helt samstemt i sengen, ennå. Det er ting som kan bli bedre. For noen er det visst uhørt å velge å dele sitt liv med en som ikke er "all time high" i sengen. Greit nok, men jeg vil helle dele mitt liv med den beste mannen jeg kan få enn den beste elskeren jeg kan få... Det å bli god i sengen er et mål vi kan jobbe mot.
mysan Skrevet 15. juli 2007 #118 Skrevet 15. juli 2007 For noen er det visst uhørt å velge å dele sitt liv med en som ikke er "all time high" i sengen. Greit nok, men jeg vil helle dele mitt liv med den beste mannen jeg kan få enn den beste elskeren jeg kan få... Det å bli god i sengen er et mål vi kan jobbe mot. Det er ikke alltid at den beste elskeren er den beste livspartneren. Men som du sier; det å bli samstemte krever noen ganger litt tid. Man må bli kjent med hverandre og hverandres kropper, hjerner, tenningsmønstre osv. Det kan ta tid. Tiden med småbarn kan vel for noen være den tiden i livet da sexen ikke er på topp fordi man er sliten. Apropos røyking: Anbefaler sterkt å legge vekk denne ja, jeg har lest flere ganger opp gjennom årene at røyking hos menn ofte forårsaker impotens fra tidlig 40 og oppover. Rett og slett fordi blodårene blir for tette. Vil tro kvinnens blodårer blir like trange og ugjennomtrengelige, og klitoris og penis er igrunnen samme sak...
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #119 Skrevet 15. juli 2007 Interessant tråd det her.... Mener jo ts har vært en smule uheldig i valget av sexpartnere. Men så spørs det jo også hva han egentlig ser etter. Hva synes han er feminint (vs maskulint, vulgært osv.)? Kanskje han rett og slett har en dragning mot kvinner med en sør-europeisk væremåte? Personlig har jeg overhodet ikke hatt sansen for noen av de sør-europeiske mennene jeg har møtt på reiser der nede eller her hjemme fordi jeg rett og slett er den typen som synes hyppige komplimenter, gaver osv. føles uekte. Men vet jo at noen kvinner synes dette er veldig sjarmerende og skulle ønske at norske menn var mer sånn. Synes ikke det er noe likestillings issue at ts har den smaken han har. Det viktige er vel at han selv også innser at dette ikke handler om hvordan norske kvinner er og ikke er, men mer om hvem han er, hva han liker og hvem han har møtt.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2007 #120 Skrevet 16. juli 2007 Herremin, du tenker som et kvinnfolk. (No offence kvinner...) Jeg vet hun har svart på dette selv...( eller var det en han? ), men herremin, hvor tar du det fra at h*n ligger og tenker på en tidligere elsker når h*n har sex med sin nåværende?? Dette må komme fra et menneske uten selvtillit, siden du til og med klarer å ta innover deg såre følelser fra et menneske som antakelig ikke føler seg såret i det hele tatt... jeeez > "Herremin", om man etter flere år fremdeles går og tenker på den gangen man hadde så god sex, er det jo sannsynlig at man ikke er happy med tingenes nåværende tilstand? >Siden du sikkert er ekspert på sånne ting, har du nok helt rett? Jeg har nok med mine egne følelser, så ingen ekte såre følelser fra mennesket som sikkert har det bra, men om man nøyer seg med å være nummer to, blir man aldri bedre enn nummer to. Jeg vil vel påstå at å nedgradere seg selv til den evige toer er et tegn på at man enten har gitt opp, eller ikke har selvtillit nok til å kunne bli nummer èn. Hva har forresten min selvtillit med dette å gjøre i det hele tatt? Om du ikke klarer å finne bedre argumenter mot mine enn å skyte på meg personlig (i den grad det er mulig på et anonymt Internetforum), er vel lista for lavmål lagt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå