Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 hei. jeg er akkurat nå inne i en ganske så håpløs situasjon. Det har seg slik at jeg har hatt et avstandsforhold til en gutt i nesten ett år nå. han bor i en annen by enn meg. vi har planlagt at vi skal flytte sammen nå til sommeren da jeg er ferdig med å studere, og jeg har fått meg sommerjobb på hans hjemsted. men nå i det siste har forholdet kort sagt gått rett til h...., og han gir totalt blaffen i meg, sier han irriterer seg over meg, og er konstnt sur. Jeg har forsøkt å snakket med han, og spurt om det er noe galt og slikt, men han sier det ikke er det. Han bare gir inntrykk av at jeg er til bry hele tiden. De siste gangene vi har møttes har han vært så kald og sur, og det eneste han har villet gjøre sammen med meg er å ha sex. Ellers får jeg ingen nærhet, så jeg har gått med på å ha sex med han for å få den nærheten..selv om jeg har hatt vondt inni meg etter hver gang. Han viser også null interesse for å møte mine venner, noe som gjør meg lei meg. Dette har gjort at jeg gruer meg kjempemasse til sommeren og å flytte ned til ham. jeg har inegen venner der og heller ingen familie. Jeg har kun ham og hans familie og venner. Så du kan si det sånn at jeg har null lyst til å flytte ned dit. Hadde det ikke vært for at jeg har fått meg sommerjobb der, så hadde jeg gjort det slutt nå og flyttet hjem til min by og mine venner og familie.. Men..hva kan jeg gjøre da? Jeg har jo sagt ja til denne jobben, så har muntlig avtale, men har dog ikke skrevet under på noen kontrakt. Men likevel, muntlig avtale er jo like bindende det nesten.. så jeg sitter virkelig i klemma her..:-( må jeg rett og slett bare flytte ned til ham og jobbe der i sommer, selv om jeg har det helt jævlig sammen med han, og ikke har lyst til å fortsette forholdet. Jeg har jo som sagt ikke familien min eller noen nære venner der, så jeg må jo bo med han da, og bare prøve å holde ut en sommer.. huff, for en håpløs situasjon, jeg griner her jeg sitter for jeg føler meg så fanget!! Vet ikke verken opp eller ned nå jeg..:-(
Pail Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Aller først hadde jeg spurt han om han vill at du skal komme i sommer og utifra det svaret tatt en avgjørelse. Det hadde vertfall jeg gjort. Tror ikke jeg hadde kommet med hele flyttelasset dersom han ikke var interessert i meg. Lykke lykke til!
Cata Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Kan du få deg hybel der mens du sommerjobber? Det er en dårlig løsning, men tror det vil være bedre enn å flytte sammen med ham slik som forholdet er nå. Og ta for all del ikke med hele flyttelasset.
Zarabie Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 jeg er også enig i at du ikke skal bestemme deg nå, men hør med han om han ønsker at du skal flytte ned eller ikke. Forhold går opp og ned, så kan være flere grunner til at det er litt vanskelig akkurat nå, men at det vil løse seg etterhvert. Uansett snakk med han før du bestemmer deg for noe..
Allimac Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 MÅ du ha denne jobben? Du kan fint få sagt i fra dersom du ikke ønsker den. Men aller først, gjør som andre råder deg til her, SPØR ham! lykke til!! hold oss gjerne oppdatert
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 hei og takk for svar. han vil jeg skal komme nedover ja, har ikke sagt noe annet. Men det er jo vanskelig for meg da, når jeg nå kjenner at følelsene mine viskes mer og mer bort når jeg merker at det ikke går mellom oss. kan jo alltids skaffe meg en hybel der nede ja, selv om jeg ikke kjenner en sjel der..men jeg har jo satt meg selv i denne situasjonen og da. Tror kanskje han har fått kalde føtter eller no, for han var så gira på at jeg skulle skaffe meg jobb og sånt før, mens nå når alt er ordnet så er han plutselig veldig kjølig. huff, er ikke lett dette her. Jeg føler ikke at jeg kan bo sammen med noen som jeg vet det ikke fungerer med så lenge som to mnd heller..det blir jo helt merkelig i så fall..
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 jeg må ikke ha denne jobben nei, jeg tok den jo for å være nærme han i sommer..:-/ men jeg føler jo at jeg er forpliktet nå da, som jeg har sagt ja og greier. kan vel ikke bare komme og si opp sånn en måned før jeg skal begynne der..eller? blir jo ganske umulig for de å finne nye folk da..
Pail Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Har du spurt han da? Nå? Jeg mener: Har du ringt han og spurt direkte om han vil du skal komme?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 ja, jeg har spurt han, og han vil ha meg dit. han mener vi bør prøve, nå som vi har ofret så mye for dette forholdet.. men han sier han er enig i at vi ikke har det så bra. fikk han da iallfall litt i snakk da..men han ser visst ikke det samme som meg, og mener ikke han har vært noe sur eller noe. kan trygt si at vi har en kommunikasjonssperre ja...:-(
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 Du MÅ ikke ta den jobben selv om du har sagt muntlig ja... Det GÅR an å trekke seg. Dette skjer hele tiden, selv om man selvfølgelig skal bestrebe seg på å holde det man lover.... ! Hvis du ikke føler at forholdet er såpass at du vil gjøre dette skal du heller ikke gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå