Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja...tittelen sier vel det meste..

Hva tenker dere..vil dere at barna deres skal følge dette programmet, eller avstår dere helt fra vaksiner, og hva er grunnen til deres valg??

Gjest Sativa
Skrevet

Jeg har latt datteren min følge programmet. Jeg gjorde en god del research først, og kom fram til at fordelene ved å følge programmet var flere enn ulempene rett og slett.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå har vi ikke barn ennå, så jeg har ikke tatt med tid til å sette meg helt inn i det, men jeg tviler på at vi kommer ikke til å følge det fastlagte programmet 100 %. Sannsynligvis kommer vi til å gi de fleste vaksinene, men utsette endel av de til barnet er noe eldre enn det som er i standardprogrammet. Får se hvilken livssituasjon vi har der og da, og ellers hvordan barnet er.

Avstå helt fra vaksiner er ikke et alternativ som vi seriøst har vurdert.

Skrevet

Jeg har fulgt vaksineprogrammet med alle min 3 barn.

Gjest Gjest
Skrevet
ja...tittelen sier vel det meste..

Hva tenker dere..vil dere at barna deres skal følge dette programmet, eller avstår dere helt fra vaksiner, og hva er grunnen til deres valg??

Nå man ser på alvorlighetsgraden av sykdommene som det vaksineres mot så var vi aldri i tvil.

Gjest Gjest
Skrevet

Mine barn kommer ikke til å følge vaksinasjonsprogrammet. Jeg har nemlig sett hva vaksiner kan gjøre med mennesker, og bivirkningene kan være svært alvorlige.

Gjest Sativa
Skrevet
Mine barn kommer ikke til å følge vaksinasjonsprogrammet. Jeg har nemlig sett hva vaksiner kan gjøre med mennesker, og bivirkningene kan være svært alvorlige.

Men har du sett hva sykdommene det vaksineres mot gjør med et menneske? Vi blir ikke vaksinert for moro skyld. (jeg ser dette ut i fra den moderne legevitenskapen, er klar over at tilhengere av alternativ medisin har et annet synspunkt.)

Skrevet

Alle mine har fulgt vaskinasjonsprogrammet..og jeg har sett følgene av å ikke bli vaksinert, en gutt i familien ble døv etter meslingene, og mannen min har skader etter polio som liten

Gjest Gjest
Skrevet
Men har du sett hva sykdommene det vaksineres mot gjør med et menneske? Vi blir ikke vaksinert for moro skyld. (jeg ser dette ut i fra den moderne legevitenskapen, er klar over at tilhengere av alternativ medisin har et annet synspunkt.)

Ja, jeg har sett blant annet polioskadde, tuberkoloserammede og en som ble døv etter meslinger.

Ingen av disse er i nærheten av så syke/funksjonshemmede som de vaksineskadde jeg kjenner.

Skrevet

Vi har fulgt vaksineprogrammet for våre to barn. Har aldri vært i tvil om at det er det rette.

Skrevet

Jeg har fulgt vaksinasjonsprogrammet på mine 3 barn. for meg var det et helt naturlig valg fordi jeg synes følgende av hva som kan skje om man ikke tar dem er verre enn evt. bivirkninger av å ta dem:-)

Skrevet

og det værste er at de som ikke blir vaksinert, kan smitte de små som enda ikke er blitt det . Har nettopp lest at det var engelske unger her i Rogaland som var syke med meslinger når de var her, det skal ikke mye smitte til før det blir en epedemi

Gjest Gjest
Skrevet

Har du sett hva sykdommene gjør med barn og vet du at det er langt mer sannsynlig at de får sykdommer enn bivirkinger?

Skrevet

Nå har ikke jeg barn, men kan vel få svare likevel?

Jeg har fått alle vaksinene og er glad for det! Men jeg husker da jeg skulle ta bcg. Jeg har veldig sprøyteskrekk og det tok meg mange dager før jeg turte ta denne. Helsesøster sa jeg kunne få slippe hvis jeg absolutt ikke ville, men virkelig glad jeg valgte å ta den.

Helt enig med mange av dere, større sjanse for å få sykdommene enn bivirkningene. Når jeg en gang fr barn i fremtiden, vil nok de også følge dette programmet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...