Gjest Gjest_Gyda_* Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har blitt invitert på hyttetur med min kjæres familie en langhelg, kjenner de ikke så godt vi har ikke vært sammen sååå lenge...Vil gjerne gjøre et godt inntrykk og ta med en "takkforatjegfårværemed" gave...men hva skal jeg ta med?? Vin e jo alltid en klassiker...men har dere noen andre tips?
Gjest Lille Du Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har blitt invitejo t på hyttetur med min kjæres familie en langhelg, kjenner de ikke så godt vi har ikke vært sammen sååå lenge...Vil gjerne gjøre et godt inntrykk og ta med en "takkforatjegfårværemed" gave...men hva skal jeg ta med?? Vin e jo alltid en klassiker...men har dere noen andre tips? Er det deres hytte da eller? Da kan du kjøpe noe til hytta. Personlig ville jeg ikke kjøpt noe....det gjorde jeg ikke heller da jeg var med svigers på min første hytte tur. Det er nok ikke noe de forventer. Vær heller obs på å være med på å lage en koselig tur. vær positiv og delta aktivt i det de gjør, enten det er spill, matlaging eller oppvask. Lille Du
Bex Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Det er vanskelig å kjøpe ting til en hytte, og vet av egen erfaring at man gjerne har mer enn nok stasj på hytta fra før. Vi har et vennepar som alltid har med litt godsaker til å spise. Tapenade, fetaost, en god skinke etc. Eller så kan du jo tilby deg å fikse en middag/lunsj. Ellers er jo avskårne blomster alltid veldig trygt og hyggelig, da Eller et brettspill. Da viser du jo virkelig at du ønsker å engasjere deg i denne familien God tur!
Grønt blad Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 (endret) Et brettspill hørtes genialt ut! :-) Enig. Fin gave, og spesielt gøy hvis familien spiller mye spill. Men greit å forhøre seg om hva som er der fra før av. Enkelte hytter har veldig mange brettspill, og litt kjedelig hvis man kjøper et de har fra før av. Eller få byttelapp. Noen brettspill er også veldig dyre, men det går jo an å velge et av de som ikke er veldig dyre. Endret 30. mai 2007 av Grønt blad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå