Gjest Gjest_Anja_* Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Min kompis og vår felles venninne veninnen, vel min eneste venninne, har valgt å ta siste året sørafor pga skole og kjæresten. Min kompis har utviklet følelser for henne men har kjæreste selv og pga flytteplanene har han valgt å ikke gjore noe. I det site har venninnen snakket om å ta ei annen linje som innebær at hun ikke behøver å flytte. Dette gledet meg veldig mye, fordi da mister jeg henne ikke. Hun er veldig sterk person, ikke mye til følsomhet. Vet hva hun vil og er derfor en stork stein i livet mitt. Hun betyr veldig mye for meg og kompis Det er flytteplanene som har ført til at kompis har stått fram om følesene for venninne. Han lurte på hva han skulle gjøre. Han har ikke interesse for sin nåværende kjæreste.Han hadde sneket på msn til venninne og sett at hun og typen har det ikke så bra i lag. Saken er: Hva burde jeg gjøre? Venninnen min er på vippepunktet mellom å flytte eller ikke. Hvis hun ikke flytter blir det garantert slutt mellom hun og typen og hun og jeg vil fremdels være venner og hun vil kansje bli sammen med kompisen. Om hun flytter vil hun dra til kjæresten sin og hun er ikke den beste på å holde kontakt. Jeg er bare så redd for at hun skal flytte og vantrives og ser for meg at hun får det veldig fint her. Hun og kompisen har god tone ellers og det er ikke umulig at det kunne bli noe. Veldig mye annet her og som spiller inn men skal ikke gi i detalj burde jeg råde henne til å bli?
Cata Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Nei, hun må bestemme selv om hun skal flytte eller ei. Det er et valg som er 100% hennes.
Allimac Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 og når hun er venn av deg unner du henne vel alt godt? hvis hun velger å flytte bør du støtte henne, velger hun å bli gjør du det jo selvfølgelig;) Det blir slik du ønsker, bare tenk at det blir det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå