Gå til innhold

Elisabeth Ardens Eight hour cream

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei!

Det er mulig jeg er den eneste på planeten som ikke har fått med meg at denne kremen er det mest fantastiske en kvinne kan få tak i, men hva er egentlig Eigh hour cream, hvordan virker den og hva er det som gjør at alle snakker om den????

:o Puff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eight hour cream er en veldig fet, drøj krem, med en ganske kraftig lukt. Den ble så vidt jeg vet funnet opp til bruk på Elisabeth Ardens veddeløpshester, og har siden da oppnådd en kult status.

Kremen kan brukes på uendelig mange områder, tørre albuer og knær. tørre, flakete områder i ansiktet, bransår, hudavskrapninger, solbrenthet, tørre lepper, eksem etc. Samtidig kan den brukes som lip gloss, for å fiksere øjenbrynene, til å gjøre øjenskyggen glossy... Bare fantasien setter begrensninger!

Piglet

PS Den er litt dyr, men som sagt meget drøy. Har nok hatt min tube i godt et år. Jeg anbefaler den på det sterkeste.

PPS Det siste nye er Eight Hour Lebestifter, som vistnok skal være fantastiske. De står høyt på min ønskeliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Piglet!

Lurer på hvordan jeg kan ha gått glipp av en sånn vidunderkrem!! :oops:

Den settes herved opp på min ønskeliste også :D

Puff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening er denne kreme obligatorisk i enhvers baderomshylle. Synes ikke den er sååå dyr (i forhold til mange andre kremer) ca 190 kr også er den som poteta, kan brukes til alt!

Har planer om å kjøpe en lipstick, enten med eller uten farge for er lei av å ha med tuba overalt.

For øvrig finnes her allerede flere tråder om denne vidunderkremen, som du kan lese hvis du gidder å søke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg bruker eight hour.. som lebepomade, (holder lenge, ser veldig bra ut, kan blandes med favorittlebestiften din for farge) og på tørre partier hvis ut og jogge når det er kaldt. Kjempedrøy, men lukter ikke spesielt godt.

Har kjøpt den nye lebepomade utgaven med farge, den lukter ikke fult så ille, men jeg var ikke helt fornøyd med fargen, så jeg holder meg til kremen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite tips til dere som skal ut å reise; Vet at de hadde/har tilbud på EA krem og lipstick på flyet (var det Braathens mon tro?) og på Colour Line fergene nettopp. Da kjøpte jeg dobbel dose.

Advarer om at leppepomaden blir man avhengig av og er langt i fra så drøy som kremen, men den er helt fantastisk! :D

:hoppe:

Klem MissS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips til dere som skal ut å reise; Vet at de hadde/har tilbud på EA krem og lipstick på flyet (var det Braathens mon tro?) og på Colour Line fergene nettopp. Da kjøpte jeg dobbel dose.  

Advarer om at leppepomaden blir man avhengig av og er langt i fra så drøy som kremen, men den er helt fantastisk!  :D  

:hoppe:  

Klem MissS

Jepp, jeg kjøpte på flyet. 50ml tube og en leppepomade. Husker ikke nøyaktig prisen, men billig var det!

Enig i det du sier ang. leppepomaden. Den er helt super, men dessverre ikke så drøy som kremen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt den!! Gleder meg til å teste den ut - takk igjen for alle tips!!

Endte forøvrig opp med Kanebo-produkter for 1600kr i tillegg.. ble helt kjøpegal (ja takk :Nikke: jeg tar alt sammen!) der på parfymeriet.

Jeg skal gifte meg om syv uker og har fått anbefalt av venner å kjøpe Kanebos vannfaste mascara (38gr) som skal tåle alle tårer på dagen. Og så ble det jammen både lebestift, rouge, pudder, neglelakk og en "10 seconds essence" (sminkeunderlag) i tillegg gitt!! Føles bra!! :D

Puff (eller frk. Kanebo/Eight hour cream?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanebo 38 gr er et kjempekjøp! Den vil du ikke angre på.

Jeg vil gjerne vite hvordan den 10 seconds kjennes. Bruker idealist fra Estee Lauder og elsker den men er alltids åpen for nye ting, spesielt siden jeg får lønn i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremen kan brukes på uendelig mange områder, tørre albuer og knær. tørre, flakete områder i ansiktet, bransår, hudavskrapninger, solbrenthet, tørre lepper, eksem etc. Samtidig kan den brukes som lip gloss, for å fiksere øjenbrynene, til å gjøre øjenskyggen glossy...

Höres litt ut som Vitapan syns jeg..

bortsett fra at den kjöpes på apoteket og lukter medisin..

(og mye billigere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tudelu!

Er i full gang med bruken av kremen og er så langt fornøyd, men ikke superimponert! Har brukt den som gloss på leppene, veldig fin. Og så har jeg brukt den på mine tørre/klø-albuer, og jeg klør ivertfall ikke nå, men det tørre har ikke forsvunnet. Har også brukt den på "nupper" nedentil, men der ser jeg ingen forandring. Men det har jo bare gått to dager...

Cilla!

Jeg har bare brukt 10 seconds en gang til nå (har tidligvakt denne uken og bruker ikke så mye tid på sminke da), men er fornøyd! Har ikke brukt tilsvarende produkt før, men jeg så jo at sminken la seg penere på ansiktet, og at jeg fikk en fin "glød" i huden. Den virker veldig drøy også. Det er bra, den var dyr syns jeg (475,-). (Hærlig med lønn den 12. ikke sant! :D )

Ragnalina!

Jeg har brukt Vitapan fra Apoteket i alle år, og er veldig fornøyd med den. Men syns det er på tide å prøve noe annet som kanskje virker enda bedre? Dessuten kan jeg jo bruke Eight Hour Cream som gloss på leppene, DET funker ikke så bra med Vitapan!! :lol:

Puff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...