Merneith Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Noen må ha slått meg med materialist-hammeren idag. Fikk tilbudsmail fra Lensway om dette pakketilbudet med vanlige linser + fargelinser. Jeg har aldri prøvd fargelinser før, men fikk veldig lyst til å prøve det. Er det noen som har erfaring med slikt? Mistenker at det fort kan bli seende veldig unaturlig ut..? Hilsen den til vanlige grønnøyde Merneith
Sweetiepie Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Yes, jeg har ett par i blå og grønn Jeg har ikke stor peiling på linser, da jeg ikke bruker det til vanlig, men jeg er førnøyd med mine Ble ikke sånn kant som alle snakker om (ikke vet jeg hva det betyr, men de ser naturlige ut:)
ehv61 Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Har bestilt meg et par grønne.Skal bli spennende å prøve. Takk for tipset om siden.
lillesky Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Jeg liker ikke de Freshlook, synes de virker veldig tjukke og ubehagelige. Men jeg bruker Focus Softcolor, og de funker bra.
Mediocre Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har lyst å prøve, men må man ikke ta en linsetest eller noe hos optiker først ?
FantasDick Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har ikke prøvd FreshLook, men kanskje jeg skal prøve de.. Bruker SoftColors til vanlig, (nja.. ett år siden sist nå, da, men..) og er veldig fornøyde med. Ser veldig "naturlig" ut, bortsett fra aa fremmede stopper meg på gaten og spør det er ekte farve på øynene mine mens de ser drømmende inn i dem. Fnis Man må ikke ta synstest, men det er best å ta det. Selv om man skal ha linser uten styrke, så er det ikke alle linsetyper som passer til alles øyne. Det kan være formen på øynene, basiskurven, diameteren, myketen, vanninnholdet, ja..
ehv61 Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 jeg har bestilt styrke på mine linser,fordi jeg er lei av å bruke briller. Du kan sikkert få dem uten syrke også.Bare for å forandre øyefargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå