Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 altså.. nå snart så skal jeg møte ei jente jeg har tekstet og snakket i tlf med i en stund nå.. verdens mest fantastiske tjej.. men det har seg jo sånn.. at jeg er ikke den som prater mest uten å kjenne personer ganske godt.. bare lurer på om noen har noen tips på hva jeg kan byne å snakke om og hva jeg kan gjøre for å få praten til å gå og alt sånt.. har så lyst til at kjemien skal være der. muli jeg har rota meg inn på feil sted her nå men jeg kan jo prøve å håpe på at det er non som har non tips å råd ¨gi meg.. det hadde jeg satt utrolig stor pris på..
Gjest Blondie65 Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Ta vare på den gaven et spørsmål er. Spør hun om noe så svar, i mer enn enstavelsesord. Hvis du ikke er glad i fokus på deg selv, så spør henne, og la henne fortelle. Hvis du allerede vet om en del tema dere har til felles (hobby, musikk, etc) så er dette et bankers tema. Gi henne komplimenter - har hun en nydelig rød genser på seg så si det. Har hun verdens mest utrolige blå øyne så si det. Når hun gir deg kompliment så si takk. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå