tortilla Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Er du imot cannabis forbudet? Eller: Burde vi legalisere cannabis?
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Er i mot forbud mot dyrkning av industrihamp, men hamp med narkotisk virkning er jeg mer usikker på. Så jeg hadde ikke kunnet svare selv om jeg var innlogget
liv Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 (endret) Jeg mener at cannabis ikke bør tillates, det samme mener jeg om tobakk Endret 29. mai 2007 av liv
Gjest DyneTryne Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Folk får tak i det uansett, så hvorfor ikke bare legalisere? Nei, det er ikke så enkelt, men det er enda vanskeligere å stoppe det. Røyker litt avogtil. Hvis det blir legalisert, kommer jeg til å røyke mindre, siden det er lettere å havne på kjøret om det blir bagatellisert. Det er ikke ufarlig, men det er ikke alkohol eller tobakk heller, så.
Gjest Frysepulver Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Jeg mener cannabis og alle andre stoffer bør legaliseres
Gjest Bodillen Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Nei, det bør ikke legaliseres. Og alkohol burde etter min mening heller aldri vært legalisert, sånn at det er sagt...
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Er du imot cannabis forbudet? Eller: Burde vi legalisere cannabis? Jeg er i mot at private skal tjene penger på rusmidler. Alt slikt bør produseres og distribueres av staten. Også alkohol.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå